تصاویر گلکسی F، پرچمدار بعدی سامسونگ فاش شد [بروزرسانی]

یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
طی هفته‌های اخیر شاهد فاش شدن اطلاعات بسیاری در باره پرچمدار جدید سامسونگ بوده‌ایم که از آن با نام Galaxy S5 Prime یا Galaxy F یاد می‌شود. تلفنی که ظاهرا به صفحه نمایش QHD و شاسی فلزی مجهز خواهد شد. امروز نیز تصاویر جدیدی از آن فاش شده است.
تبلیغات

گفته می‌شود تلفن گلکسی F سامسونگ به صفحه نمایش ۵.۳ اینچ با رزولوشن QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، حافظه رم ۳ گیگابایت، پردازنده Snapdragon 805 و دوربین ۱۶ مگاپیکسل با لرزش گیر اپتیکال (OIS) مجهز خواهد شد.

شایعات به شاسی فلزی به جای پلاستیکی در این تلفن اشاره دارند.

فون‌آرنا نیز ادعا می‌کند که گلکسی F به بدنه فلزی مجهز شده است و نمونه اولیه در حال آزمایش آن از پردازنده Snapdragon 801 بهره می‌برد. منبع این خبر، گزارش نموده که سامسونگ موفق شده نه تنها رزولوشن صفحه نمایش را به QHD افزایش دهد بلکه حاشیه دور آن را نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای باریک‌تر کند. همچنین گفته شده است که گلکسی اف از انحنای نامتقارن در قسمت پایین و بالا بهره می‌برد که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

گلکسی F نیز همچون گلکسی اس ۵ ضد آب و ضد گرد و غبار است و از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند.

بروزرسانی:

ساعاتی پیش تصویری از تلفن‌هوشمند منتسب به گلکسی F منتشر شده که در فضای خارج به ثبت رسیده است. این تصویر جزئیات بیشتری از ظاهر این تلفن‌هوشمند را نشان می‌دهد که مهم‌ترین ویژگی آن استفاده از شاسی فلزی است.

GalaxyF
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات