زوم‌اپ: MyBitCast، دفترچه یادداشتی که همواره در دسترس شماست

یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسوس یکی از تولیدکنندگان مطرح سخت افزار است. اما آیا می‌دانستید که این کمپانی در زمینه نرم‌افزار و در حوزه‌ی فضای ذخیره سازی ابری نیز یکی از صاحب‌نام ترین کمپانی‌ها است؟ اپلیکیشن MyBitCast این کمپانی که بر پایه خدمات رایگان فضای ذخیره سازی ابری ایسوس استوار است، یک دفترچه یادداشت روزانه است که علی رغم طراحی ساده و به دور از تجملات، قابلیت‌های بسیار اساسی را به کاربر عرضه می‌کند.
تبلیغات

می‌توان اطلاعاتی نظیر نوشته، تصویر، صوت و نقاشی یا طراحی را با استفاده از MyBitCast ایجاد و آن را بلافاصله در حساب کاربری خود در سرویس فضای ابری ایسوس ذخیره کرد.

شاید بتوان قدرتمندترین رقیب MyBitCast را سرویس محبوب Evernote دانست که این روزها طرفداران بسیاری را نیز به خود جذب کرده است. اما استفاده از Evernote دو مشکل اساسی دارد. اول آنکه درست است که ادعا شده فضای نامحدودی به کاربران در این سرویس اختصاص می‌یابد اما حقیقت امر این است که هر کاربر می‌تواند حداکثر 60 مگابایت در هر ماه اطلاعات را بر روی حساب کاربری خود آپلود کند. دومین مشکل هم مربوط به تجربه کاربری است که ایسوس با طراحی ساده اپلیکیشن خود سعی کرده ساده‌ترین تجربه را در اختیار کاربران بگذارد حتی ساده‌تر از Evernote. حتی کودکان و افراد خردسال نیز می‌توانند با MyBitCast کار کنند.

لازم به ذکر است که برای استفاده از این اپلیکیشن می‌بایست یک حساب کاربری در سرویس WebStorage ایسوس افتتاح نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به اینجا مراجعه کنید. این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل اندروید و ویندوز عرضه شده است.

دانلود اپلیکیشن ویندوز

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات