اپل به دنبال افزودن ویژگی‌های جدید به برنامه نقشه خود برای پیشی گرفتن ازگوگل مپ است

یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
در حال حاضر دلایل زیادی برای استفاده از نقشه‌های اپل بعنوان جایگزین مناسبی برای نقشه‌های گوگل وجود ندارد. با این حال، شنیده‌هایی جدید، خبر از احتمال بر هم خوردن این شرایط به سود نقشه‌های اپل را می‌دهند.
تبلیغات

بر اساس منابع موثق پایگاه خبری تک‌کرانچ، اپل برنامه‌ی Spotsetter را خریداری کرده است؛ اسپات‌ستر برنامه‌ی موتور جستجوی اجتماعی است که می‌تواند با افزودن ویژگی‌های جالبی به برنامه‌ی نقشه‌‌ی اپل، روح تازه‌ای را به کالبد کم جان این نقشه‌ها بدمد.

مقاله‌های مرتبط:

    آنگونه که تک‌کرانچ این برنامه را توصیف می‌کند، اسپات‌ستر موتور جستجویی اجتماعی محور است که از منبع غنی از داده‌ها به منظور پیشنهادهای شخصی در مورد مکان‌هایی که کاربر می‌تواند از محل استقرار خود برود، استفاده می‌کند. آنچه اسپات‌ستر را به ایده‌ای جالب بدل می‌کند اینست که این برنامه از اطلاعات شبکه‌های اجتماعی بزرگی نظیر فیس‌بوک، توییتر، فورسکیور و اینستگرام برای نمایش مکان‌هایی که دوستان شما از آنها بازدید کرده‌اند یا در مورد آن نظر داده‌اند استفاده می‌کند تا به شما ایده‌ی بهتری را نسبت به بهترین انتخاب در کمترین زمان ارائه نماید.

    ما فرض را بر این می‌گذاریم که این خرید اخیراً و به تازگی صورت گرفته است و از این رو اپل برنامه‌ای برای طرح آن در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل WWDC نداشته است. با این حال باید منتظر ماند و به نظاره نشست که اپل چه وقت ویژگی‌های جدید عاریه‌گرفته از اسپات‌ستر را به نقشه های خود در قالب به روزرسانی‌های آتی خواهد افزود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات