تبلت 12.2 اینچی سامسونگ با صفحه‌ نمایش 4K رویت شد

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
عرضه‌ی تلویزیون‌های 4K این روزها به امری متداول بدل شده است. اما به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک نیز شاهد عرضه‌ی تبلت سامسونگ با بهره‌گیری از چنین صفحه‌ی نمایشی خواهیم بود، برای نمونه می‌توان به تبلت 12 اینچی سامسونگ اشاره کرد که توسط کوالکام در جریان کنفرانس این شرکت به نمایش گذاشته شد.
تبلیغات

همانطور که گفتیم در جریان برگزاری کنفرانس کوالکام در شهر پاریس، این کمپانی برای نمایش قابلیت‌های تراشه‌های LTE خود از یک تبلت 12 اینچ سامسونگ بهره گرفته بود که این تبلت شامل یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 4K‌ است. براساس اطلاعات منتشر شده، ویدئوی پخش شده در این تبلت رزولوشنی برابر 720p‌ داشته است که با باز شدن پنجره‌های دیگر در این تبلت و با توجه به جزئیات نمایش داده شده می‌توان به رزولوشن بالای آن پی برد.

Samsung4KTabletInt1

براساس اطلاعات منتشر شده، تبلت مورد نظر با صفحه‌ی نمایشی به رزولوشن 4K از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 بهره می‌برد که ظاهر آن بسیار شبیه به گلکسی‌نوت پرو 12.2 اینچی سامسونگ است. کوالکام پیش از این اعلام کرده بود که تبلت‌های 4K با تراشه‌های کوالکام تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به انتشار تصاویر فوق به نظر می‌رسد سامسونگ بین کمپانی‌هایی جای خواهد گرفت که این رده از تبلت‌ها را به بازار عرضه خواهند کرد. هرچند شاید شاهد عرضه‌ی چنین تبلت‌هایی در مراسم پیش‌روی سامسونگ در روز پنجشنبه نباشیم، اما احتمالا در ماه‌های آتی چنین تبلت‌هایی روانه‌ی بازار خواهد شد.

Samsung4KTabletInt2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات