میزتحریر، راهی ساده و ارزان برای برگزاری کلاسهای آنلاین

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تدریس یکی از بهترین و با ارزش‏ترین مشاغل دنیا است که البته همیشه با مشکلاتی همراه بوده است؛ دوری محل زندگی از محل کلاس، ترافیک‏‌های پیش‌بینی نشده،  ازدحام و شلوغی غیر قابل کنترل کلاس‌ها، عدم برخورداری از امکانات کمک آموزشی جانبی، نبود امکان مشارکت تمام دانش آموزان به شکل همزمان در یک مبحث آموزشی، مشکلات تغییر یک ساعت کلاسی و اطلاع دادن آن به کل دانش‏‌آموزان؛ حالا به تمام این‏‌ها، استرس ترک محیط خانه برای مادران معلم را نیز اضافه کنید! با تمام این تفاصیل تدریس حرفه‌ی شیرینی است اگر هر استادی یک میز تحریر برای خود داشته باشد!
تبلیغات

سایت میز تحریر امکان برگزاری کلاس مجازی را در هر نقطه‏‌ای از دنیا برای اساتید فراهم می‌کند. مهم نیست کجا هستید! در خانه، در سفر، میهمانی یا محل کار، حتی مادران معلم نیز می‏‌توانند در حالی که کودکشان را در آغوش دارند، کلاس خود را برگزار کنند! بدون اضطراب دیر رسیدن به کلاس درس! و به راحتی چند کلیک!

میز تحریر امکان برگزاری یک کلاس مجازی آنلاین را به صورت صوتی و تصویری، به سادگی و بدون نیاز به نصب نرم افزارهای پیچیده، برای کلیه اساتید ممکن ساخته است. ابزارهای کمک آموزشی مانند ترسیم خط و اشکال هندسی، تایپ متن، نظر سنجی و مواردی از این دست نیز، میزتحریر را تبدیل به یکی از منحصربفرد ترین سیستم‏‌های آموزشی نموده است. میزتحریر کلاسی است که همه جا با شماست!

توانایی مشارکت دادن کلیه دانش‏‌آموزان در یک مبحث آموزشی یکی دیگر از نقاط قوت کلاس‏‌های مجازی میزتحریر است. استاد می‏‌تواند بدون ناراحتی از ازدحام کلاس در یک محیط آرام و بی دغدغه به سوالات دانش آموزان و دانشجویان پاسخ دهد. تغییرات برنامه کلاسی را بی دغدغه و بصورت اتوماتیک به اطلاع همه برساند. همچنین اطلاعات متنی و تصویری موجود روی سیستم خود را با یک کلیک برای تمام آن‏ها ارسال کرده تا همگی به شکل همزمان از اطلاعات تکمیلی بهره ببرند.

ضمنا این امکان برای میزتحریر وجود دارد تا به کلیه سازمان‏‌ها و آموزشگاه‏‌های متقاضی امکان ارائه اختصاصی سرویس کلاس مجازی را ارائه کند، آن هم بدون نیاز به اتصال به درگاه میزتحریر، با برند اختصاصی خودشان و به صورت کاملا مستقل!

میزتحریر با بهره گیری از یک ایده‌ی عالی گام موثری در فراگیرتر نمودن آموزش برداشته است. با میزتحریر دیگر برای یادگیری و یاد دادن هیچ مرزی وجود ندارد! میزتحریر تنها یک محیط امن و آسوده برای یاد دادن و یاد گرفتن نیست بلکه یک دستیار همه فن حریف برای هر معلمی در هر جایی از دنیاست! با میزتحریر می‏‌توانید به آسودگی به سفر برید بدون اینکه نیاز به کنسل کردن کلاس‏‌هایتان داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت میز تحریر مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات