تماشا کنید: آگهی ویدیویی جدید Beats در آستانه‌ی جام‌جهانی با درخشش نیمار

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
در آستانه‌ی آغاز بزرگترین رویداد فوتبالی، بیتس ویدیویی با دستمایه قرار دادن جام‌جهانی ارائه کرده است.
تبلیغات

در صورتی که علاقمند به مسابقات فوتبال باشید، با صحنه‌های پیش از آغاز مسابقات آشنا هستید که طی آن بازیکنان با استفاده از هدفون‌هایی به موسیقی گوش فرا می‌دهند. کمپانی Beats یکی از کمپانی‌هایی است که بارها شاهد استفاده از محصولات آن توسط بازیکنان در صحنه‌هایی بوده‌ایم که به آن اشاره شد. حال در آستانه‌ی آغاز بزرگترین رویداد فوتبالی، این کمپانی ویدیویی با دستمایه قرار دادن جام‌جهانی ارائه کرده است.

 همانطور که می‌دانید چندی پیش شاهد حصول توافق نهایی کمپانی اپل با بیتس برای تصاحب این کمپانی نام‌آشنا در عرصه صدا بودیم. با وجود این مسأله، بیتس فرصت پیش آمده را از دست نداده و به تبلیغ محصولات خود در آستانه‌ی برگزاری جام‌جهانی پرداخته است. بیتس این ویدئو را با عنوان The Game Before the Game یا بازی پیش از بازی ارائه نموده است.

شاید یکی از بهترین تبلیغاتی که بیتس همیشه از آن بهره برده، استفاده‌ی برخی از بازیکنان از هدفون‌های این کمپانی است که پیش از آغاز مسابقات، میلیون‌ها نفر شاهد این امر هستند.

نقش اصلی در این ویدیو برعهده‌ی ستاره‌‌ی برزیلی این روزهای فوتبال، نیمار است که در ابتدای ویدیو مکالمه‌ای خیالی را با پدر خود انجام می‌دهد. سپس شاهد تصاویری از کشور برزیل و عشق و علاقه‌ی مردم این کشور به فوتبال هستیم که با تصاویری از ستارگان سایر کشورهای حاضر در مسابقات نیز همراه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات