مایکروسافت کورتنا را حداقل دو بار در ماه بروزرسانی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با بازکردن درب‌های اکوسیستم ویندوزفون به کورتنا، درصدد تبدیل مهمان فرارسیده از هِیلو به یکی از نقاط قوت ویندوزفون است. به‌نظر می‌رسد دستیار صوتی مایکروسافت، کورتنا عنوان بروزترین سرویس مایکروسافت را از آن خود خواهد کرد، چراکه براساس آخرین اطلاعات منتشر شده، غول نرم‌افزاری جهان وعده داده تا این سرویس را حداقل در هر بازه‌ی سی‌ روزه، دوبار بروزرسانی کند که در مواقع خاص، بروزرسانی‌ها دیگری نیز همراه خواهد شد.
تبلیغات

 مایکروسافت در گفتگویی با انگجت اعلام کرده است که در نظر دارد تا با یک چرخه‌ی منظم برای کورتنا، دستیار صوتی ویندوزفون را بصورت منظم دوبار در هر ماه بروزرسانی نماید؛ همچنین ردموندی‌ها در صورت نیاز علاوه بر چرخه‌ی مورد نظر، بروزرسانی‌های مجزایی را نیز در کنار زمان‌های پیش‌بینی شده برای کورتنا منتشر خواهند کرد. اعلام بروزرسانی برنامه‌ریزی شده برای این محصول بسیار جالب توجه است، بطوریکه شاید در آینده شاهد انتشار یک بروزرسانی بصورن هفتگی برای این دستیار صوتی باشیم. انتشار بروزرسانی‌ها سریع برای کورتنا برای مایکروسافت لازم است چراکه این کمپانی کمی دیر وارد با دستیارهای صوتی همچون Google Now یا Siri شد.

این خبر برای کاربران ویندوزفون مایکروسافت جذاب است، چراکه ابزار مورد استفاده‌ی آن‌ها در مورد دستیار صوتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بروز خواهد شد. یقیناً کورتنا با بهره‌گیری از چنین قابلیتی به بروزترین سرویس مایکروسافت تبدیل خواهد شد.

یقیناً این برنامه در ادامه‌ی برنامه‌های مایکروسافت برای توسعه‌ی هرچه بیشتر ویندوزفون و تبدیل کردن کورتنا به یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های پلتفرم خود در ابزار‌های قابل حمل است. انتشار بروزرسانی‌ها بصورت مدون و برنامه‌ریزی شده در طولانی مدت منجر به قدرتمند شدن دستیار صوتی مایکروسافت خواهد شد که این امر یکی از مزایای است که ماحصل آن مهاجرت افراد بیشتری به اکوسیستم مایکروسافت خواهد شد. لازم‌به‌ذکر است که کورتنا رقبایی همچون سیری و گوگل ناو در اکوسیستم‌های رقیب دارد.

کورتنا در ابتدای راه توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است که این مورد به‌واسطه‌ی قدرت و امکاناتی است که این سیستم در اختیار کابران قرار داده است. به‌طور حتم، با برخورداری از ویژگی بروزرسانی‌های عنوان شده شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر کورتنا و به طبع آن ویندوزفون خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات