گیمر: دو، صفر، چهار، هشت

پنج‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
مطالعه 3 دقیقه
اگر علاقمند به بازی‌های موبایلی هستید و دوست دارید مهارت خود را در این زمینه محک بزنید، «گیمر» بهترین فرصت است.
تبلیغات

بخش گیمر به صورت هفتـگی و در روزهای پنجشنبه منتشر می‌شود. در هر گیمر، یک بازی ‌موبایلی معرفی می‌شود و شما یک هفته فرصت دارید تا مهارت و توانایی خود را در این بازی به رخ دیگران بکشید. در قسمت بعدی، ۱۰ گیمری که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند معرفی خواهند شد.

برترین‌های «گیمر» در هفته گذشته

«گیمر» گذشته به بازی Piano Tile اختصاص داشت. در طول هفته‌های گذشته، تلاش بسیار زیادی شد تا اسکرین‌شات‌های دستکاری شده یا مربوط به نسخه‌های غیرمعتبر و هک‌شده حذف شوند. پس از حذف نتایج غیرمعتبر، ۱۰ کاربر برتر عبارت‌اند از:

  • ۱- آقای علیرضا امیریان - امتیاز: ۲۸۸۹
  • ۲- آقای میلاد شمشیرکار - امتیاز: ۱۵۱۲
  • ۳- آقای جواد عرفانیان - امتیاز: ۱۳۸۵
  • ۴- آقای محمد درمان - امتیاز: ۱۲۹۰
  • ۵- آقای فراز کی‌مرام - امتیاز: ۱۲۴۲
  • ۶- آقای سعید محمودی - امتیاز: ۱۱۷۴
  • ۷- آقای رضا محب‌ثابت - امتیاز: ۹۳۷
  • ۸- آقای وحید فاریابی - امتیاز: ۷۳۸
  • ۹- آقای سعید محمودی - امتیاز: ۶۶۸
  • ۱۰- آقای سیامند ابراهیمی - امتیاز: ۵۹۸

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران عزیز و دوست‌داشتنی در سری «گیمر» سپاس‌گزاری کنیم. توجه شما به «گیمر» و زومیت باعث افتخار همه ماست!

این هفته: 2048

این قسمت از سری «گیمر» به بازی 2048، محصولی از Gabriele Cirulli اختصاص دارد. شما می‌توانید این بازی را به کمک لینک‌های زیر دانلود و در «گیمر» این هفته شرکت کنید.

در این بازی باید به کمک حرکت‌های افقی و عمومی، کاشی‌های هم‌شماره را با هم ادغام کرده و عدد حداقل یکی از کاشی‌ها را به ۲۰۴۸ برسانید.

2048 Preview

شرکت در مسابقه «گیمر»

برای شرکت در «گیمر» پس از دانلود و اجرای بازی، بخش Classic Mode را انتخاب کرده و از بیشترین امتیازی که در این هفته کسب کرده‌اید یک اسکرین‌شات تهیه و آن را برای ما ارسال کنید. اسکرین‌شات گرفته‌شده باید به صورت خام ارسال شود. هرگونه تغییر و ویرایش در اسکرین‌شات اعم از کوچک‌کردن، چرخاندن یا هر چیز دیگر باعث حذف گیمر از مسابقه خواهد شد. اسکرین‌شات تهیه شده از این بازی باید مشابه تصویر سمت چپ باشد که در آن علاوه برای نمایش آخرین چینش کاشی‌ها، امتیاز کسب شده و مدت‌ زمان صرف شده در این راند نیز نمایش داده شده است. به یاد داشته باشید که اسکرین‌شات خود را به صورت خام برای ما ارسال کنید و هیچگونه تغییری روی آن اعمال ننماید.

اگـر قــصد داریـد امتیاز خــــود را بـــرای مـــا ارســال کــنـیـد، لــطفــا بــه مـوارد زیـر تــوجــه کــنید:ایــمـیــل آدرس: // مــوضــوع (Subject) ایمیـل: امتیاز شما - Gamer 5در بدنه ایمیل نیز علاوه بر ضمیمه کردن اسکـرین‌شات بازی، نام و نام‌خانوادگی خود را درج نماییـد.

چند نکته

۱- اسکرین‌شات تهیه شده باید از بالاترین امتیاز کسب‌شده در این هفته باشد نه بالاترین امتیازی که تا به‌حال کسب کرده‌اید.۲- اگر پس از ارسال ایمیل، رکورد بالاتری ثبت کردید، امتیاز جدید را برای زومیت ارسال کنید.۳- حتما در موضوع (Subject) ایمیل، امتیاز خود و در بدنه آن اسکرین‌شات بازی را ضمیمه کنید.۴- اگر دوست دارید با سایر کاربران آشنا شده و به بازی‌های چندنفره بپردازید، نام‌کاربریتان را در Game Center یا Google Play Game در بخش نظرات نوشته و خود را به دیگران معرفی کنید.۵- اینجا مکانی برای قضاوت و تحقیق درباره دستکاری افراد نیست. تنها نتیجه شرکت در بخش‌هایی مانند «گیمر» آشنایی بهتر شما با سایر کاربران و تجربه کمی هیجان است. فعالیت زومیت برای شما است و بهتر شدن فضای آن به مشارکت همه شما نیازمند است.۶- همیشه افراد اندکی وجود دارند که علاقمند به روش‌های غیرمتعارف هستند. جستجوی پاسخ معماهای «پازل» در اینترنت یا استفاده از ابزارهای مختلف برای دستکاری یا ویرایش اسکرین‌شات‌های «گیمر» به نگرش و دیدگاه شما درباره برگزاری یک رقابت منصفانه و مفرح باز می‌گردد. تیم زومیت همواره سپاس‌گزار کاربرانی است که به خود و دیگران احترام می‌گذارند.

برای شرکت در مسابقه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه فرصت دارید. برای بهتر شدن «گیمر» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات