گلکسی S5 Prime نهایتا با نام Galaxy F و با شاسی فلزی عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
evleaks، افشا کننده نام‌آشنای دنیای فناوری، چندی پیش تصویر تازه‌‌ای از تلفن پرچمدار معرفی نشده سامسونگ با نام Galaxy F را فاش کرد که گفته می‌شود همان Galaxy S5 Prime است. همان تلفنی که این بار به بدنه فلزی مجهز خواهد شد.
تبلیغات

در قسمت جلوی تلفن گلکسی اف، از همان طرح نقطه نقطه‌ای استفاده شده، اما قسمت پشتی تلفن  از فلز خواهد بود. اگر تصویری که evleaks فاش نموده واقعی باشد، تلفن گلکسی اف سامسونگ از ظاهری شبیه به گلکسی اس ۵ بهره می‌برد و تغییری در محل قرار گیری دوربین یا سنسور ضربان قلب سنج ایجاد نشده است. پیش از این نیز شاهد صدها شایعه درباره سری گلکسی F سامسونگ بوده‌ایم. براساس اطلاعاتی غیررسمی که در این باره مطرح می‌شود، سامسونگ به‌دنبال شکل دادن یک سری جدید از محصولات خود است که در آن تلفن و تبلت‌های مجهز به بدنه فلزی جای بگیرند. برخی نیز معتقدند که این سری قیمت بالاتر از سری گلکسی S خواهند داشت و قرار نیست جایگزین این سری شوند.

شاید به نظر شما غیر منطقی به نظر برسد که سامسونگ بخواهد تلفن پرچمدار جدید خود را با نام متفاوتی عرضه کند، اما این کمپانی چندی پیش جایگزین تلفن/دوربین S4 Zoom را به جای S5 Zoom با نام K Zoom روانه بازار کرد و از این رو اصلا بعید نیست که پرچمدار بعدی این شرکت با نام Galaxy K یا نام دیگری شناخته شود.

اما F به چه معنا است؟ برخی می‌گویند که F در Galaxy F مخفف Fashion است. این تلفن‌ها برخلاف محصولات سری گلکسی S به بدنه فلزی تراش خورده مجهز خواهند شد. به این ترتیب سامسونگ قادر خواهد بود تا طرفداران محصولات اپل و اچ‌تی‌سی را که بدنه پلاستیکی محصولات سامسونگ را رد می‌کنند به سمت خرید محصولات خود جلب کند. گفته می‌شود تلفن Galaxy F سامسونگ به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ با رزولوشن QuadHD از نوع Super AMOLED، پردازنده Snapdragon 805، سه گیگابایت حافظه رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال مجهز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات