شارپ تبلت ویندوزی Mobius Pad را با رزولوشن 2,560 در 1,600 به تماشای عموم گذاشت

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که در روزهای اخیر در زومیت خوانده‌اید، بسیاری از کمپانی‌ها در حال معرفی محصولات خود در جریان نمایشگاه Computex 2014‌ هستند. شارپ نیز در این نمایشگاه تبلت Mobius Pad را به تماشای عموم گذاشته است. بارزترین ویژگی این تبلت ویندوزی، صفحه‌ی نمایش خارق‌العاده‌ی آن است.
تبلیغات

 یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این تبلت، استفاده از صفحه‌ی نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,600 است که یکی از بهترین‌ نمونه‌های موجود در بازار است. ماحصل استفاده از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن ذکر شده، تراکم پیکسلی 299ppi است. این صفحه‌ی نمایش تنها نکته‌ی متفاوت این تبلت نبوده و شارپ نیز همچون سایر کمپانی‌های ژاپنی، محصول خود را با قابلیت ضد آب و ضد گرد‌و‌غبار بودن روانه‌ی بازار کرده است. این تبلت قابلیت مقاومت چندانی در برابر شوک‌های وارد شده در اثر برخورد با زمین را ندارد؛ از این‌رو کاربران باید در استفاده از این تبلت دقت کنند.

اما زیر این صفحه‌ی نمایش خارق‌العاده، چه سخت‌افزاری آرام گرفته است؟ از جمله‌ی مشخصات فنی تبلت شارپ می‌توان به پردازنده‌ی بی‌تریل T اتم اینتل با بهره‌گیری از چهار هسته‌ی پردازشی، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به‌همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. وزن این تبلت برابر با 600 گرم است که براساس شنیده‌ها می‌توان آن را با یک دست استفاده کرد. شارپ یک دوربین 8 مگاپیکسلی را در پشت این دستگاه قرار داده است. لازم به‌ذکر است که شارپ مدعی شده که باتری این تبلت دارای عمری 15.5 ساعتی است.

SharpMobiusPadInt

باید به طراحی جالب شارپ نیز اشاره کرد که با استفاده از الگویی زیبا در لبه‌های این تبلت، آن را بدل به یکی از زیباترین محصولات و گجت‌هایی کرده است که در حال حاضر در بازار وجود دارد.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه Computex 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات