با اسنپ، گوشی خود را روی دوچرخه، ماشین، میز و حتی دست خود استوار کنید

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ یک کاور برای محافظت نیست؛ اما با اتصال آن به بدنه، می‌توان کارهای زیادی انجام داد.
تبلیغات

کاور یا کیس گوشی‌های مختلف، معمولاً بسیار ساده طراحی می‌شود و فقط برای حفاظت در برابر ضربه کاربرد دارد. اما کاور گوشی‌های رده اول امروزی کمی متفاوت شده و امکاناتی برای استفاده‌ی بهتر از گوشی دارند. Snap یک کاور برای محافظت نیست؛ اما با اتصال آن به بدنه، می‌توان کارهای زیادی انجام داد. در ادامه‌ی مطلب به معرفی اسنپ می‌پردازیم و برخی کاربردهای آن را با هم تماشا می‌کنیم.

اگر یک گوشی جدید بخرید، نیازی نیست اسنَپ را دور بیاندازید؛ چرا که بخش اصلی آن که یک کانکتور به قطر 25 میلی‌متر و ضخامت 3 میلی‌متر است که با چسب‌های خوب کمپانی 3M به بدنه‌ی گوشی متصل می‌شود. پس از اتصال بخش اصلی می‌توان انواع و اقسام لوازم جانبی را به گوشی متصل کرد.

snap-earbud

Indegogo اسنپ را به همراه دو وسیله‌ی جانبی رونمایی کرده است. یک هدفون و یک گیره‌ی پول. این کمپانی امیدوار است که در آینده اکوسیستمی از انواع وسایل جانبی شامل یک تکیه‌گاه تبلتی و یک تکیه‌گاه برای قرار دادن گوشی روی ماشین و همچنین تکیه‌گاهی برای موتور و دوچرخه ارائه کند. در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این آدرس، کیف پول Snap Wallet و هدفون Snap Earbud Wrap را تهیه کنند که قیمت هر کدام 12 دلار است و البته به حامیان پروژه 2 دلار برای هر یک از وسایل تخفیف داده می‌شود. زمان عرضه هم ماه جولای یعنی حدود یک ماه دیگر است.

البته برای فروش عمده هم تخفیف زیادی در نظر گرفته شده است، 75 عدد به قیمت 500 دلار و 200 عدد به قیمت 1000 دلار.

ابزارهای دیگری که به تازگی معرفی شده، دست‌بند ورزشی به قیمت 25 دلار، تکیه‌گاه مخصوص موتور و دوچرخه به قیمت 35 دلار و تکیه‌گاه ماشین یا میز به قیمت 40 دلار قابل سفارش هستند.

از همه جالب‌تر بسته‌ی کامل Snap! Pack است؛ محصولی شامل تمام موارد یاد شده.

شایان ذکر است که Snap قبلاً به عنوان یک پروژه‌ی جدید در کیک‌استارتر برای جمع‌آوری سرمایه‌ی لازم مطرح شده بود؛ ولیکن تیم سازنده تصمیم گرفت آن را به Indegogo منتقل کند. Eric Child سازنده‌ی اسنپ، قبلاً FiberFix را هم معرفی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات