زوم‌اپ: Cardiograph، ضربان‌سنج هوشمند در دستان شما

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پزشکان همواره توصیه می‌کنند که بهتر است همه‌ی افراد هر از چندگاهی ضربان قلب خود را گرفته تا از این موضوع اطمینان حاصل نمایند که همه چیز به صورت عادی پیش رفته و سیستم قلبی عروقی فرد دچار مشکل نشده باشند. در زوم‌اپ امروز قصد داریم اپلیکیشنی بسیار کارآمد را به شما معرفی کنیم که گوشی هوشمند شما را به دستگاهی کاملا مناسب برای ثبت و ضبط ضربان قلب تبدیل می‌کند.
تبلیغات

بسیاری از کارشناسان معتقدند که ضربان قلب بالا، خطر بروز سکته قلبی و مغزی را در افراد به شدت افزایش می‌دهد. از همین رو بهتر است به صورت مرتب ضربان قلب خود را بررسی نموده تا در صورت بروز مشکل، نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

بسیاری از اپلیکیشن‌ها به همین منظور ساخته شده‌اند، اما کاردیوگراف، تنها با استفاده از دوربین گوشی یا تبلت اینکار را با دقت زیاد انجام می‌دهد.

پس از دریافت و نصب این اپلیکیشن با راهنمای استفاده از آن مواجه خواهید شد که با پیروی از دستورات ارایه شده در آن می‌توانید ضربان قلب خود را با دقت زیاد اندازه‌گیری کنید.

از نظر ظاهر و طراحی، کاردیوگراف از طراحی نسبتا خوبی برخوردار است. گزینه‌های ارایه شده در این اپلیکیشن، امکان  ذخیره لیست کاملی از تاریخچه ضربان قلب کاربر را می‌دهد تا در فرصت مناسب آن را به دکتر خود به منظور تصمیم گیری درست نشان دهد.

برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است، انگشت اشاره خود را بر روی لنز دوربین قرار داده و سپس بر روی دکمه Start در اپلیکیشن کلیک کنید.

دقت کاردیوگراف مثال زدنی است و در مقایسه با نمونه‌های تخصصی محصولات مشابه در بازار عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. استفاده از کاردیوگراف باعث خواهد شد تا عملکرد بسیار بیشتری از دستگاه هوشمند خود شاهد باشید.

این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات