زوم‌اپ: با CloudMesh تمامی حساب‌های خود در سرویس‌های ابری را یک‌جا کنترل کنید

دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از سرویس‌های ذخیره سازی ابری به شکل فزاینده‌ای افزایش یافته است. علت این موضوع نیز ابتدا به رایگان بودن بسیاری از این سرویس‌ها باز می‌گردد و دوم اینکه برای دسترسی به اطلاعات لازم نیست لپ‌تاپ، گوشی یا هارد اکسترنال را همواره در اختیار داشته باشید. کافی است به اینترنت متصل شوید و سپس تمامی فایل‌ها در اختیار شما خواهند بود. در زوم‌اپ امروز قصد داریم اپلیکیشن CloudMesh را معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید تمامی حساب‌های ابری خود را به طور کامل کنترل نمایید.
تبلیغات

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که از چند سرویس ذخیره سازی ابری استفاده می‌کنید، حتما بارها از خود پرسیده‌اید که آیا می‌شود بدون صرف وقت و انرژی زیاد کاری کرد که در اسرع وقت اطلاعات موجود در حساب دراپ باکس به سرعت به حساب شخصی شما در گوگل درایو منتقل شود. یا اینکه بدون نصب اپلیکیشن دراپ باکس بتوانید فایل‌های مورد نظر خود را به راحتی به حساب کاربری خود منتقل نمایید.

cloudmeshapp

پاسخ تمامی این سوالات در اپلیکیشن CloudMesh نهفته است. این اپلیکیشن می‌تواند به سرویس‌های دراپ‌باکس، گوگل درایو، Box، MeoCloud، فیسبوک، One Drive، Mega و Copy.com متصل شده و همچنین قابلیت دسترسی به اطلاعات موجود بر روی حافظه‌ی گوشی و حافظه‌ی SD را دارد.

عملیاتی که می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن به انجام برسانید عبارتند از:

  • جستجوی فایل
  • کپی کردن
  • انتقال فایل
  • حذف فایل
  • به اشتراک گذاشتن
  • دانلود کردن
  • آپلود کردن

همچنین می‌توانید فایل‌های خود را علاوه بر اینکه توسط اپ‌های دیگر باز می‌کنید توسط CloudMesh نیز باز کنید.

همانگونه که پیشتر نیز ذکر کردم، بهترین ویژگی این اپلیکیشن قابلیت تعامل با بسیاری از سرویس‌های ذخیره سازی ابری است. این ویژگی زمانی خود را به خوبی نشان می‌دهد که قصد داشته باشید فایل‌های موجود بر روی یک سرویس را به سرویس دیگر منتقل نمایید.

با استفاده از قابلیت جستجوی فایل بر روی گوشی یا حافظه‌ی SD نیز می‌توانید از CloudMesh به عنوان یک نرم‌افزار مدیریت فایل نیز استفاده نمایید.

این اپلیکیشن برای سیستم عامل ویندوزفون عرضه شده است، اگر معادل آن را در پلتفرم‌های اندروید و iOS می‌شناسید آن را در بخش نظرات به دیگران معرفی کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات