گیگابایت دسکتاپ مخصوص بازی APEX را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
گیگابایت پس از موفقیت در حوزه کامپیوترهای کامپکت BRIX دوباره به دسکتاپ‌های از پیش آماده علاقه‌مند شده است. این کمپانی جدیدا یک دسکتاپ گیمینگ در ابعاد یک کنسول بازی به نام APEX را معرفی کرده است.
تبلیغات

جدیدترین پرچمدار پی‌سی‌های از پیش ساخته گیگابایت، APEX نام دارد. این دسکتاپ مخصوص بازی که شکل و شمایل بدنه آن بسیار عجیب و غریب است، ابعادی به اندازه کنسول‌های بازی دارد. این در حالی است که قدرت پردازشی CPU و GPU آن بسیار بیشتر از کنسول‌ها است و در ضمن این ابزار یک پی‌سی قدرتمند است که از آن می‌توان در منزل برای انجام کلیه امور استفاده کرد.

در داخل بدنه این کامپیوتر می‌توان یک مادربورد mini-ITX و حتی micro-ATX را تعبیه کرد که می‌توانند از پردازنده‌های رده بالا مثل Core i7 Devil's Canyon پشتیبانی کنند. شاسی این کامپیوتر مجهزبه بخشی است که امکان افزایش ارتفاع برای آن وجود دارد تا بتوان مثلا کارت گرافیک‌های سری R9 290 را در آن تعبیه کرد. بنابراین کاربر می‌تواند از بین کارت گرافیک‌های حرفه‌ای چون R9 290X و GTX TITAN Black یکی را برای استفاده در کامپیوتر خود انتخاب کند. همچنین می‌توان برای حافظه پی‌سی نیز از حافظه‌های سریع کوچک مثل M.2 و mSATA بهره برد.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه Computex 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات