تصاویر منتسب به تبلت XOOM3 موتورولا فاش شد

سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند. این کمپانی علاوه بر چند مدل تلفن‌هوشمند، درصدد عرضه‌ی ساعت‌هوشمند مبتنی بر Android Wear، با نام موتو ۳۶۰ در تابستان سال جاری است. یکی از حوزه‌هایی که این کمپانی اخیراً فعالیتی را در آن نداشته، تولید تبلت‌ها است که با فاش شدن تصاویر منتسب به XOOM3 می‌توان به عرضه‌ی این تبلت در آینده امیدوار بود.
تبلیغات

 موتورولا اخیراً فعالیت چندانی در حوزه‌ی تبلت‌ها نداشته است. اولین نسخه از تبلت‌های این کمپانی با نام XOOM و برای اپراتور Verizon روانه‌‌ی بازار شد که در ادامه با XOOM 2 و Xyboard ادامه یافت. اما به نظر می‌رسد این کمپانی سعی دارد تا با ورودی دوباره به این حوزه، عرضه‌ی تبلت‌ها را با فعالیت زیر پرچم لنوو امتحان کند، اما گویا جریان به‌گونه‌ی دیگری است، چراکه براساس اطلاعات ارائه شده توسط فردی که این تصاویر را منتشر کرده، این پروژه فعلاً کنار گذاشته شده و احتمالاً شاهد عرضه‌ی این تبلت نخواهیم بود.

XOOM3Int

با توجه به نام اپراتور مخابراتی Verizon روی این تبلت و پشتیبانی از شبکه‌های 4G LTE، به نظر می‌رسد که موتورولا درصدد عرضه‌ی این تبلت با Verizon بوده است. همانطور که در پشت این دستگاه نیز مشاهده می‌کنید، لوگوی موتورولا در میان طرحی قرار گرفته است که پیش از این در تلفن‌های سری Razr موتورولا شاهد آن بودیم. هنوز نمی‌توان در مورد چرایی توقف این پروژه اظهار نظر کرد، اما محتمل‌ترین دلیل را می‌توان واگذاری موتورولا به کمپانی چینی لنوو عنوان کرد. هرچند کمپانی لنوو از تصمیم خود مبنی بر ادامه‌ی فعالیت موتورولا تحت برند خود خبر داده است، تعطیلی چنین پروژه‌ای کمی تعجب برانگیر به نظر می‌رسد.

XOOM3Int1

آیا موتورولا می‌تواند با عرضه‌ی این تبلت موفقیتی را از آن خود کند؟ نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات