زوم‌اپ: Buffer، بهترین گزینه برای به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه‌های اجتماعی

سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
در دنیای مدرن امروز اغلب کسب و کارها با اتکا به شبکه‌های اجتماعی به پیش می‌روند و حتی از طریق ارتباط با مخاطبان خود به وسیله شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و گوگل پلاس کسب درآمد می‌کنند. در زوم‌اپ امروز قصد داریم شما را با یک اپلیکیشن بسیار کارآمد به نام Buffer آشنا سازیم.
تبلیغات

بسیاری از کاربران در بیش از یک شبکه‌ی اجتماعی حساب کاربری دارند و برخی از مواقع مدیریت کردن تمامی این حساب‌های کاربری قدری سخت و در مواردی عذاب آور خواهد بود. یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌تواند به شما در این مورد کمک کند، بافر است که از طریق آن می‌توان به راحتی و در محیطی کاربرپسند به مدیریت شبکه‌های اجتماعی پرداخت.

پس از نصب و راه‌اندازی بافر، می‌بایست حساب‌های کاربری خود در فیسبوک، توییتر، لینکداین و گوگل پلاس را اضافه کرده و پس از آن می‌توانید با تعیین زمان انتشار مطالب خود را به ترتیب در این شبکه‌ها منتشر نمایید. قابلیت زمان‌بندی در Buffer به صورت ساعتی، روزانه و هفتگی است که می‌توانید متناسب با زمان مورد نظر خود مطالب را به اشتراک بگذارید.

همواره با مراجعه به آدرس bufferapp.com می‌توانید وضعیت حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را مشاهده کرده و آنها را مدیریت نمایید. طرح رایگان بافر محدودیت‌هایی چون محدود بودن تعداد شبکه‌های اجتماعی که می‌توانید به آن اضافه کنید را دارد و در صورتی که اقدام به خرید این اپلیکیشن نمایید می‌توانید بدون محدودیت به فعالیت خود ادامه دهید. ما در زومیت از این اپلیکیشن برای به اشتراک گذاری مقالات در شبکه‌های اجتماعی بهره می‌بریم.

بافر برای سیستم‌های عامل اندروید، iOS و به صورت افزونه تحت وب از طریق مرورگر کروم در دسترس است.

 

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات