منابع کِرنِل پرچمداران اندرویدی سونی در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفت

یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
سونی درصدد است تا با ایجاد دسترسی به منابع کرنل محصولات اندرویدی اکسپریا در GitHub ارتباط بهتری با جامعه توسعه‌دهندگان اندروید برقرار نماید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این امر به این مفهوم است که شرایط برای توسعه‌دهندگان جهت ساخت رام‌های سفارشی و کرنل‌ها برای سونی آسان‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین مزیت به اشتراک‌گذاری منابع کرنل در GitHub توسط سونی این است که حالا توسعه‌دهندگان می‌توانند کدها را باهم ادغام کنند، تغییرات داده شده در کدها را دنبال کرده و به راحتی این تغییرات را بررسی نمایند. سونی معتقد است این اقدام در مقایسه با روال قبلی بطور مستقیم باعث صرفه‌جویی در ساعات کاری توسعه‌دهندگان می‌گردد.

در صفحه مربوط به توسعه‌دهندگان سونی آمده است:

باز بودن نکته مهمی برای سونی محسوب می‌شود و بعنوان قدم بعدی در این حوزه کاری منابع مربوط به کرنل پرچمداران اندرویدی را برای شما در SonyXperiaDev GitHub قرار داده‌ایم. این امر گام بلندی برای شما توسعه‌دهندگان متن باز محسوب می‌گردد که مدت‌ها منتظر این اتفاق بودید. ما صدای شما را شنیدیم و منابع بیشتری از سایر محصولات اندرویدی هم به مرور به منابع قبلی اضافه می‌گردد.

اگرچه سونی قول داده که منابع کرنل محصولات اندرویدی بیشتری از خود را در دسترس توسعه‌دهندگان سایت GitHub قرار دهد ولی در حال حاظر تنها پرچم‌داران این غول ژاپنی شامل این طرح شده‌اند. اگر شما هم جزو توسعه‌دهندگان هستید و دوست دارید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید می‌توانید اینجا توضیحات سونی در مورد این موضوع را مطالعه کنید.

شما این اقدام سونی را چطور ارزیابی می‌نمایید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات