زوم‌اپ: با Sticky Notes HD موضوعات مهم را به شکلی زیبا به خود یادآوری کنید

یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از برچسب‌های رنگارنگ که می‌توان موضوعات مهم را بر رویشان نوشت و سپس آنها را به طور مثال بر روی صفحه‌ی مانیتور برای یادآوری چسباند به امری رایج تبدیل شده که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. در زوم‌اپ امروز قصد داریم نسخه‌ی مجازی این برچسب‌های رنگارنگ را به شما معرفی نماییم.
تبلیغات

Sticky Notes HD نام اپلیکیشنی ساده است که با وجود سادگی می‌تواند در بسیاری از مواقع به شما کمک کند مواردی را که باید همواره به یاد داشته باشید را درست بر روی صفحه‌ی گوشی یا تبلت خود مشاهده نمایید.

stickynotehdapp

استفاده از رنگ‌های شاد و جذاب و محیط ساده باعث شده است تا این اپلیکیشن بتواند بسیاری از کاربران را به سوی خود جذب نماید.

همچنین می‌توانید از Sticky Notes HD به عنوان نرم‌افزار لیست وظایف نیز استفاده کنید. کافی است پس از اضافه کردن یک مورد جدید، تعیین کنید که آن کار در چه اولویت اجرایی قرار دارد. پس از انجام این کار موارد مهم کاملا مشخص خواهند بود.

برای استفاده‌ی بهینه از فضای صفحه نمایش، می‌توانید اندازه‌ی برچسب‌ها را مطابق میل و سلیقه‌ی خود تغییر دهید. همچنین می‌توانید در آن واحد بیش از یک برچسب را آماده نمایید. در صورت انجام چنین کاری، برچسب‌ها به شکلی زیبا و به صورت سه بعدی در زیر یکدیگر قرار می‌گیرند و می‌توانید آن را با کشیدن انگشت بر رویشان انتخاب و در صورت نیاز ویرایش نمایید.

stickynotes

یکی دیگر از امکانات جالب Sticky Notes HD امکان نوشتن مطالب با استفاده از دست است. این موضوع کمک می‌کند بتوانید درست زمانی که بر روی گوشی یا تبلت نقاشی می‌کشید، بر روی برچسب‌ها نیز نقاشی کرده یا مطالب مهم را در اسرع وقت به آن اضافه نمایید. این موضوع باعث می‌شود مطالب و برچسب‌ها طبیعی‌تر از قبل به نظر برسند.

این اپلیکیشن به صورت رایگان برای سیستم‌های عامل اندروید، iOS، ویندوزفون و ویندوز عرضه شده است.

دانلود نسخه‌ی ویندوز

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات