تصویر پس‌زمینه اندروید L از طریق نسخه توسعه‌دهندگان در دسترس قرار گرفت

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در اندروید L یک والپیپر جدید  اضافه نموده که آن را در نطق اصلی کنفرانس Google I/O رویت نمودید. حال از طریق نسخه توسعه‌دهندگان، این والپیپر استخراج شده و در اختیار عموم قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید این تصویر را برای استفاده در پس‌زمینه تلفن خود دانلود کنید.
تبلیغات

گوگل روز گذشته نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان نسل بعدی سیستم‌عامل خود، اندروید L را برای نکسوس ۵ و نکسوس ۷ (۲۰۱۳ نسخه وای‌فای) منتشر کرد. به شما مخاطبین زومیت وعده می‌دهیم که به زودی این نسخه اندروید را بر روی دستگاه خود نصب نموده و نگاه نزدیکی به نسخه جدید اندروید داشته باشیم.

اگر شما هیچ‌یک از این دستگاه‌ها را در دسترس ندارید یا دوست ندارید گوشی‌تان را فلش کنید، نگران نباشید. شما می‌توانید با نصب صفحه زمینه جدیدترین اندروید، حداقل نمای اولیه‌ای از ظاهر اندروید L را بر روی تلفن یا تبلت‌تان تجربه کنید.

این والپیپر در کنار اپلیکیشن‌ها، فونت‌ها، کیبورد و انیمیشن بوت اندروید جدید توسط خوره‌های اندرویدی XDA Developers ارائه شده است. برای دریافت این صفحه زمینه می‌توانید روی این لینک کلیک نمایید. حالا همه فکر می‌کنند تلفن شما به اندروید L مجهز شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات