اندروید 4.4.4 برای Xperia Z1, Xperia Z1 compact و Xperia Z Ultra ارائه می‌شود

جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
سونی هم مانند بسیاری سازندگان دستگاه‌های اندرویدی، سابقه‌ی درخشانی در ارائه‌ی بروزرسانی‌های اندروید برای دستگاه‌هایش ندارد؛ اما با این وجود این کمپانی ژاپنی سرعت‌عمل بیشتری به خرج داده و ارائه‌ی نسخه‌ی اندروید 4.4.4 را برای Xperia Z1 Compact آغاز کرده است.
تبلیغات

در حال حاضر به نظر می‌رسد که لیست تغییرات ارائه شده به همراه این بروزرسانی، اعلام نشده؛ اما از پیش می‌دانیم که اندروید 4.4.4 تغییر جدی و بخصوصی به همراه ندارد. با این وجود، این نسخه حاوی یک وصله‌ی امنیتی مهم برای باگ معروف OpenSSL است که پیش‌تر امکان اجرای حملات "man-in-the-middle" را فراهم می‌کرد.

wpid-wp-1403824587851

شماره ساخت 14.A.0.108 برای این نسخه در حال حاضر در کشورهای روسیه، هند و اندونزی دیده شده و باید در سایر مناطق نیز به زودی شاهد ارائه‌ی بروزرسانی مربوطه باشیم. شماره ساخت مشابهی در PTCRB نیز که یک مرجع ارائه‌ی گواهی‌ برای دستگاه‌های موبایل استT دیده شده که اشاره به استفاده از این نسخه در Xperia Z1 و Z Ultra دارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که اندروید 4.4.4 بزودی برای این دو دستگاه سونی نیز در دسترس کاربران قرار گیرد. به نظر می‌رسد رابط کاربری سبک و کم‌تغییر سونی، این شرکت را در عرضه‌ی سریع‌تر بروزرسانی‌های نرم‌افزاری یاری می‌کند.

برای دریافت بروزرسانی مربوطه، کافی‌ست منتظر نمایان‌شدن پیغام مربوط به بروزرسانی باشید یا با رفتن به مسیر Settings > About phone > Software updates > System updates در دستگاه خود، نسبت به بررسی دستی اقدام کنید. در صورتی که شما نیز موفق به دریافت این بروزرسانی شدید، در جهت تأیید این خبر، ما و سایر کاربران را در بخش نظرات مطلع سازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات