قابلیت Knock Code برای جی۲ از طریق یک بروزرسانی در ایران منتشر شد

جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
شاید یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که تلفن‌های‌هوشمند ال‌جی را از رقبای موجود در بازار متمایز می‌کند، وجود یک ویژگی منحصر بفرد به‌نام Knock Code است. دقایقی پیش با چک‌کردن وضعیت بروزرسانی تلفن‌هوشمند خود، از وجود یک بسته‌‌ی بروزرسانی با حجم 129 مگابایتی مطلع شده و با دریافت آن و جستجو در اینترنت به موازات بروزرسانی، از ارائه‌ی قابلیت Knock Code برای جی۲ اطمینان حاصل کردم.
تبلیغات

قابلیت Knock Code‌ بهینه‌شده یا در واقع قابلیت پیشرفته‌ی KnockOn ال‌جی است که از ابتدا روی جی۲ و برخی از محصولات ال‌جی که سال گذشته‌ راهی بازار شدند وجود داشت. KnockOn به‌دلیل رفع نیاز به کلید سخت‌افزاری تلفن‌هوشمند به‌منظور فعال کردن صفحه‌ی نمایش از سوی ال‌جی، توسعه داده شد. با استفاده از این روش می‌توان با وارد کردن دو ضربه‌ی متوالی به صفحه‌ی نمایش تلفن‌هوشمند، صفحه‌ی نمایش را فعال یا در حالت فعال نیز آن را قفل کرد.

KnockCode

اما Knock Code نمونه‌ی پیشرفته‌ی این قابلیت مبتکرانه است. با استفاده از Knock Code می‌توان در منوی تنظیمات، تعداد صربات مورد نیاز در ۴ ناحیه‌ی صفحه‌ی نمایش را انتخاب کرد. این ضربات می‌تواند شامل ۲ تا ۸ ضربه باشد که بر چهار نقطه‌ی صفحه‌ی نمایش وارد می‌شود. با وارد‌کردن این ضربات در حالتی که صفحه‌ی نمایش خاموش است، می‌توان مستقیماً وارد محیط سیستم‌عامل شده و از آن بهره برد و در این بین نیازی به فشردن هیچ‌یک از کلید‌های سخت‌افزاری وجود ندارد.

این قابلیت برای تلفن‌های‌هوشمند جدید ال‌جی که اخیراً معرفی شده‌اند همچون جی۲ مینی و همچنین جی‌پرو ۲ وجود داشت؛ اما تلفن‌های هوشمندی چون جی۲ و جی‌فلکس از وجود آن بی‌بهره بودند که بنابر وعده‌های ال‌جی از ابتدای آپریل (حوالی دو ماه قبل) انتشار این بروزرسانی برای جی۲ آغاز شده بود که امروز در کشور ما نیز منتشر شد. لازم به‌ذکر است که با استفاده از Knock Code‌ می‌توان 80,000 ترکیب مختلف را برای قفل تلفن‌هوشمند انتخاب کرد که امنیت بالا در کنار سهولت استفاده و کوتاه‌کردن زمان باز‌کردن قفل گوشی، آن را به یکی از بهترین قابلیت‌های تلفن‌های‌هوشمند ال‌جی بدل کرده است. لازم به‌ذکر است که این بروزرسانی بهینه‌سازی‌هایی را نیز در شماری از اپلیکیشن‌ها، به‌همراه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات