تماشا کنید: مقایسه Gear Live سامسونگ با G Watch ال‌جی

پنج‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به این که اولین ساعت‌های اندروید وِر دنیا یعنی G Watch ال‌جی و Gear Live سامسونگ به تازگی معرفی شده‌اند و هر دوی آنها بزودی برای پیش‌خرید در پلی‌استور قرار می‌گیرند، تصمیم گرفتیم تا مقایسه مختصری بین این دوساعت هوشمند داشته باشیم تا اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند از بین این دو مدل را داشتید، تصمیم‌گیری برای شما ساده‌تر شود.
تبلیغات

ابتدا مقایسه سریعی بین مشخصات فنی این دو ساعت انجام می‌دهیم و سپس ویدیوهای جداگانه‌ای از این دو مدل ساعت را با هم می بینیم. با ما همراه باشید.

مشخصات فنی

نکته جالب در مورد این دو ساعت هوشمند این است که از نظر مشخصات فنی تفاوت چندانی بین این دو ساعت وجود ندارد. هر دو از پردازنده‌‌ی 1.2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 400 ساخت کوالکام با 512 مگابایت رم بهره می‌برند، هر دو 4 گیگابایت حافظه داخلی دارند و هر دو از سنسورهای مشابهی شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و پایشگر ضربان قلب بهره ‌می‌برند. همچنین هر دو ساعت در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم بوده و دارای استاندارد IP67 هستند.

ابعاد

این ساعت‌ها از لحاظ ابعاد هم تقریبا مانند هم هستند، عرض هر دو 37.9 میلی‌متر است و ال‌جی G Watch با طول 46.5 میلی‌متری اندکی کوتاه‌تر از Gear Live سامسونگ با 56.4 میلی‌متر طول است. اما G Watch کمی ضخیم تر است و 9.95 میلی‌متر ضخامت دارد در حالی که ضخامت ساعت هوشمند سامسونگ 8.9 میلی‌متر است. همچنین وزن ساعت هوشمند ال‌جی 63 گرم است در حالی که ساعت هوشمند سامسونگ 59 گرم وزن دارد.

باتری

اما اگر بخواهیم به معدود تفاوت‌های مهم این دو ساعت اشاره کنیم باید از باتری شروع کنیم. G Watch ال‌جی با در اختیار داشتن باتری 400 میلی‌آمپر‌ ساعتی نسبت به Gear Live سامسونگ با باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی از ظرفیت باتری بالاتری برخوردار است.

صفحه نمایش

ساعت هوشمند سامسونگ دارای صفحه نمایش 1.63 اینچی AMOLED با رزولوشن 320 در 320 پیکسل است و ساعت هوشمند ال‌جی از صفحه نمایش 1.65 اینچی ال‌سی‌دی IPS با رزولوشن 280 در 280 بهره می‌برد. با توجه به این ارقام به نظر می‌رسد سامسونگ از کیفیت نمایشگر بالاتری برخوردار باشد ولی گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند از انعکاس نور بالای نمایشگر Gear Live سامسونگ حکایت دارند.

قیمت

سامسونگ برای Gear Live خود قیمت 199 دلاری را در نظر گرفته است و ال‌جی، G Watch خود را با قیمت 229 دلاری عرضه خواهد کرد.

دعوت می‌کنیم تا در ادامه ویدیوهایی از این دو مدل ساعت هوشمند را تماشا نمایید. شما کدام ساعت هوشمند را بیشتر می‌پسندید؟

نگاه نزدیک به گیر لایو ساعت هوشمند سامسونگ

دانلود ویدیو

 نگاه نزدیک به جی واچ ساعت هوشمند ال‌جی

 دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات