تماشا کنید: تست سقوط گوشی ال‌جی G3

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی جی ۳ چقدر در مقابل ضربه مقاوم است؟
تبلیغات

در مورد گوشی‌ اندرویدی که تا به حال تست‌های دراپ را پشت سر گذاشته‌اند شاید بتوان اچ‌تی‌سی One M8 را نمونه‌ی موفقی ذکر کرد، چرا که بدنه‌ی آلومینیومی که تقریبا 90 درصد گوشی M8 را پوشش می‌دهد به موفقیت این گوشی هوشمند کمک شایانی کرده است.

اما به نظر شما پرچمدار جدید ال‌جی در این تست چه عملکردی دارد؟ در اولین تست، گوشی از گوشه و با ارتفاعی معادل شانه، به پایین رها می‌شود و قاب پشتی گوشی جدا می‌گردد. با دیدن این صحنه به نظر می‌آید که این گوشی مقاومت چندانی نداشته باشد ولی با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که از پس این تست به خوبی بر می‌آید.

در تست بعدی گوشی از نمای جلویی به سمت زمین رها می‌شود و در این مرحله در حالی که گوشی همچنان روشن است ولی نمایشگر این گوشی تَرَک برداشته و صفحه لمسی آن دیگر کار نمی‌کند.

نتیجه اخلاقی که می‌توان از این تست گرفت این است که هیچوقت گوشی خود را به زمین نیاندازید! اما از آنجایی که گفتن این جمله بسیار ساده‌تر از عمل به آن است، بهترین کار استفاده از یک محافظ برای گوشی است. بسیاری از افراد علاقه‌ای به استفاده از کاورها و محافظ‌ها ندارند چرا که محافظ گوشی زیبایی آن را از بین می‌برد و گوشی را زمخت‌تر نشان می‌دهد اما همانطور که تست‌های دراپ و البته تجربه بعضی دوستان! نشان می‌دهند اگر گوشی خود را به سختی و با قیمت بالایی خریداری کرده‌اید توصیه ما این است که حتما از محافظ استفاده نمایید.

پی‌نوشت: به نظر خود بنده تست‌های دراپ این‌چنینی به هیچ عنوان برای مقایسه دو گوشی مختلف مناسب نیستند چرا که عوامل مختلفی از جمله خطای فردی که تست را انجام می‌دهد، شدت رها سازی گوشی، زاویه متفاوت افتادن گوشی‌ها و ... تاثیر زیادی در تغییر نتیجه تست‌های دراپ این چنینی دارند ولی برای مشاهده مقاومت خود گوشی (بدون آنکه قصد مقایسه با گوشی دیگری داشته باشیم) تماشای این ویدیو خالی از لطف نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات