عدم پوشش زنده نطق اصلی مراسم Google I/O به دلیل همزمانی با مسابقه تیم ملی

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
امروز همزمان با مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان در جام جهانی، نطق اصلی مراسم Google I/O نیز برگزار خواهد شد. ما به دلیل پخش این مسابقه حساس پوشش زنده‌ای از این مراسم نخواهیم داشت، ولی پس از مسابقه با اخبار مرتبط با این مراسم در خدمت شما زومیتی‌های عزیز خواهیم بود.
تبلیغات

>فرزندان ایران‌زمین امشب در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین می‌روند. در صورتی که نیجریه با نتیجه یک بر صفر به آرژانتین ببازد و ما بتوانیم تیم بوسنی را با اختلاف بیش از یک گل شکست دهیم آنگاه تیم ملی ایران برای اولین بار به مرحله حذفی جام جهانی صعود خواهد کرد.

امشب همزمان با برگزاری این دو مسابقه حساس، گوگل نطق اصلی کنفرانس Google I/O را برگزار خواهد کرد. می‌دانیم بسیاری از شما عزیزان نیز ساعت ۲۰:۳۰ امشب پای تلویزیون خواهید نشست و مسابقه فوتبال را دنبال خواهید کرد. ما نیز امیدوارانه به تماشای این مسابقه خواهیم نشست و پوشش زنده‌ای از مراسم گوگل نخواهیم داشت. اما پس از اتمام بازی با اخبار مرتبط با این رویداد تماما گوگلی در خدمت شما زومیتی‌های عزیز خواهیم بود. کنفرانسی که احتمالا در آن از نسخه جدید سیستم عامل اندروید رونمایی خواهد شد و در باره آینده Android Wear و Chrome OS جزئیاتی مطرح خواهد شد.

به امید صعود تیم فوتبال کشور به مرحله حذفی و اهتزاز پرچم خوش‌رنگ ایران عزیز در برزیل!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات