گوگل‌گلس به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی مجهز شده است

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل حساب ویژه‌ای روی عینک‌هوشمند خود یا همان گوگل‌گلس باز کرده است. براساس اطلاعاتی که توسط حساب‌کاربری گوگل‌گلس در گوگل‌پلاس منتشر شده، این گجت پوشیدنی همراه با تغییراتی نسبت به نسل پیشین که سال پیش عرضه شد، روانه بازار خواهد گشت.
تبلیغات

تغییرات اعمال شده در مورد برخی مشخصات ارتباطی این عینک‌هوشمند بوده و حافظه‌ی رم گوگل‌گلس نیز نسبت به نسل پیشین دوبرابر شده و به ۲ گیگابایت افزایش یافته است. همچنین شماری دیگر از تغییرات نیز با توجه به بازخوردهای دریافت شده از کاربران در گوگل‌گلس اعمال شده‌اند.

از جمله‌ی سایر تغییرات اعمال شده می‌توان به افزایش عمرباتری به میزان ۲۰ درصد، افزایش سرعت جستجو از طریق صدا به میزان ۱۰ درصد و همچنین پشتیبانی از فریم‌ها و شیشه‌های طبی اشاره کرد.

GoogleGlassInt

هم‌اکنون می‌توان با استفاده از عبارت "Ok glass, show the viewfinder" کادر مربوط به ثبت تصاویر را مشاهده کرده و سوژه‌ی مورد نظر را با توجه به کادر مورد نظر در درون کادر قرار داد. همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، با صدور این دستور صوتی، چهار L در گوشه‌های تصویر نقش می‌بندد. برای ثبت تصویر نیز می‌توان از عبارت "Ok glass, take a picture" یا فشار دادن کلید دوربین تصویر مورد نظر را ثبت کنید. همچنین باید به اضافه شدن دو کارت دیگر نیز در Google Now اشاره کرد. یکی از این کارت‌ها وظیفه‌ی یادآوری مکان پارک شما را برعهده دارد.

با توجه به برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در روزهای آتی باید در انتظار انتشار اخبار بیشتری در مورد این گجت باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات