نوکیا X2 معرفی شد: پردازنده اسنپ‌دراگون 200، نمایشگر 4.3 اینچی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت

سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
نوکیا X2 بطور رسمی معرفی شد و در نگاه اول می‌توان گفت که یک قدم رو به جلو نسبت به مدل قبلی یعنی نوکیا X محسوب می‌شود. تغییرات مختلفی در داخل گوشی همچنین نمای ظاهری گوشی صورت گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید بارزترین تغییری که در همان نگاه اول هم مشخص است، استفاده از صفحه نمایش 4.3 اینچی ClearBlack در نوکیا X2 است. این صفحه نمایشگر رزولوشن 800 در 480 پیکسلی و تراکم 217 پیکسل در اینچ را دارا است. همچنین نوکیا X2 از پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 200 ساخت کوالکام با یک گیگابایت رم بهره می‌برد. پردازشگر گرافیکی این گوشی نیز Adreno 302 است و این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارد. ویژگی جدید افزوده شده به نمای جلویی این گوشی استفاده از دکمه خانه در کنار دکمه Back زیر صفحه نمایش است.

Nokia-X2-Dual-SIM

باتری نوکیا X2 یک باتری 1800 میلی‌آمپر ساعتی قابل تعویض است که نسبت به مدل نوکیا X، به مقدار 300 میلی‌آمپر ساعت افزایش داشته است. حافظه داخلی این مدل 4 گیگابایت است که با استفاده از یک کارت حافظه میکرو SD تا 32 گیگابایت هم قابل افزایش است. علاوه بر موارد ذکر شده این مدل جدید نوکیا 15 گیگابایت فضای ابری رایگان OneDrive را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

nokia-x2-dual-sim-2014-06- 1

این گوشی با ابعادی معادل 121.7 در 68.3 در 11.1 میلی‌متر و وزن 150 گرمی نسبت به مدل قبلی خود نه تنها ضخامت بیشتری دارد بلکه سنگین‌تر نیز هست و باید دید آیا در هنگام کار خوش‌دست هست یا خیر! در پشت این گوشی دوربین 5 مگاپیکسلی با فلش LED و در نمای جلوی گوشی نیز یک دوربین برای تماس‌های اسکایپی موجود است.

nokia-x2-dual-sim-2014

نوکیا همچنین لانچر اندروید خود را نیز با افزودن مواردی مانند قابلیت چند‌وظیفه‌ای کاربردی‌تر و گزینه‌ای برای دیدن ا‌پ‌هایی که بیشترین استفاده را داشته‌اند، به روز کرده است. نقشه‌های رایگان HERE با قابلیت راهنمای مسیر صوتی نیز در این گوشی ارائه شده‌اند. همچنین منوی میانبر جدیدی برای نوتیفیکیشن‌ها در نظر گرفته شده است.

nokia-x2-dual-sim-2014-06-24-

طبق گفته‌ها خوشبختانه این بروزرسانی برای نوکیا X هم در دسترس خواهد بود اما هنوز خبر رسمی در مورد آن منتشر نشده است. نوکیا X2 با قیمتی معادل 99 یورو معادل 135 دلار (بدون در نظر گرفتن مالیات) و در رنگ‌های سبز، نارنجی، زرد، سیاه و سفید عرضه شده و برای خرید از مرداد ماه در دسترس است. نظر شما در مورد گوشی جدید مایکروسافت (نوکیا) چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات