مایکروسافت حجم فضای ابری رایگان وان‌درایو را به 15 گیگابایت افزایش داد

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که به فضای بیشتری در سرویس‌های ابری خود نیازمندید، در اینصورت اقدام سخاوتمندانه‌ی مایکروسافت، خبر خوشی برای شما خواهد بود. مایکروسافت امروز اعلام کرد که میزان فضای رایگانی را که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از 7 گیگابایت به 15 گیگابایت افزایش می‌دهد.
تبلیغات

با توجه به افزایش در عرضه‌ی فضای رایگان، مایکروسافت با رقبای موجود در این عرضه همچون گوگل‌درایو، برابری خواهد کرد. این میزان فضای رایگان توسط سایر رقبای موجود در بازار نیز در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد. برای مثال می‌توان به دراپ‌باکس و آی‌کلاد اشاره کرد. مایکروسافت تغییرات در سرویس ذخیره‌ی ابری را به همین 15 گیگابایت محدود نکرده و حجم فضای رایگان کاربران سرویس آفیس 365 خود را نیز از 20 گیگابایت پیشین، به یک ترابایت افزایش داده است. استفاده از 1 ترابایت فضای ذخیره‌ی ابری پیش از این فقط برای کاربران تجاری آفیس 365 ممکن بود.

مایکروسافت در قیمت‌های سرویس ذخیره‌ی ابری خود نیز تجدیدنظر کرده است. ردموندی‌ها هزینه‌ی سرویس 100 گیگابایت ماهیانه را از 7.49 دلار به 1.99 دلار و سرویس 200 گیگابایت بصورت ماهیانه را از 11.49 دلار به 3.99 دلار کاهش داده است. یقیناً این کاهش قیمت منجر به حذف سرویس 50 گیگابایتی شده است که پیش از این شاهد عرضه‌ی آن توسط ردموندی‌ها بودیم. اما مایکروسافت کاربران پیشین خود را فراموش نکرده و سرویس‌های به فروش رفته نیز با توجه به تعرفه‌های جدید محاسبه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات