Z97X-SLI گیگابایت، ترکیبی از دو سری Gaming و Ultra Durable

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
یکی از مادربردهای منحصر‌به‌فرد سری 9 گیگابایت، مدل Z97X-SLI است. این مادربرد ترکیبی از دو سری Gaming و Ultra Durable گیگابایت به شمار می‌رود.
تبلیغات

شرکت گیگابایت در طراحی مادربردهای سری 9 خود به موضوع تنوع محصول توجه خاصی داشته است. مادربردهای جدید این شرکت، با امکانات و ویژگی‌های مختلف برای کاربری‌های متفاوتی طراحی شده است؛ از مادربرد گیگابایت، قدرتمند برای کاربران حرفه‌ای گرفته تا مادربردهای خوش‌قیمت برای کاربران عادی. البته نکته قابل توجه اینجا است که تمامی این مادربردها از امکانات، پایداری و دوام قابل قبولی برخوردارند.

این مادربرد خاص در اصل در سری Ultra Durable گیگابایت قرار می‌گیرد که از دوام و پایداری بسیار بالایی برخوردار بوده و مجهز به امکانات پیشرفته‌ای مانند درگاه های پر سرعت SATA Express و M2 است. همچنین در طراحی این مادربرد از خازن‌های کاملاً جامد استفاده شده است که طول عمر بسیار بالایی حتی در بارگذاری‌های سنگین دارند. کارکرد ایمن و خنک مادربردهای سری Ultra Durable گیگابایت، از دیگر خصوصیات این سری به شمار می‌رود.

اما تفاوت اصلی Z97X-SLI با دیگر مادربردهای سری 9 در این است که با قیمت مناسب، قابلیت اتصال دو کارت گرافیک ATI یا NVIDIA با فناوری‌های Crossfire و SLI دو مسیره را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. به نوعی گیگابایت این مادربرد را مخصوص آن دسته از گیمرهایی تولید کرده که قصد دارند بیش از یک کارت گرافیک را روی سیستم خود نصب کنند و توان گرافیکی بسیار بالایی را برای اجرای بازی‌های جدید در اختیار داشته باشند و در عین حال هزینه‌ی زیادی برای خرید یک مادربرد گیمینگ نپردازند.

همچنین، مادربرد Z97X-SLI قابلیت پخش تصاویر با کیفیت بسیار بالای 4K را دارد که برای اجرای بازی یا تماشای فیلم بسیار خوش‌آیند است. این مادربرد هم اکنون با قیمت مناسبی در بازارهای داخلی کشور و با گارانتی آواژنگ در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات