افشای تصاویر منتسب به آیپد‌مینی 3، آیپد ایر 2 و آیفون با حسگر اثر انگشت

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل آیفون 5S‌ را همراه با تغییرات بسیاری روانه‌ی بازار کرد که یکی از این موارد استفاده از حس‌گر اثر انگشت بود. همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، Ming Chi، تحلیل‌گر موسسه‌ی KGI عنوان کرده بود که کلیه‌ی محصولات اپل در سال 2014 به‌همراه حس‌گر اثر انگشت راهی بازار خواهند شد. حال به‌نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های وی رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت.
تبلیغات

تصاویری منتسب به  آیپدایر 2، آیپد مینی 3 و آیفون 6 که توسط یکی از فروشندگان تایوانی با نام Apple Club منتشر شده که نشان از وجود حسگر اثر انگشت در تمامی این محصولات دارد.

براساس اطلاعات ارائه شده، تصاویر متعلق به مدل‌هایی است که نشان از عدم تعلق تصاویر به نمونه‌های ساختگی یا اصطلاحاً Mock Up دارد.

در کنار این خبر، باید به استخدام 100,000 نیروی کاری جدید در فاکس‌کان که یکی از سازندگام آیفون‌های اپل است، اشاره کرد. براساس شنیده‌ها این افراد برای کار در خط تولید آیفون 6 استخدام شده‌اند. در کنار فاکس‌کان، باید به اخبار منتشر شده در مورد احتمال استخدام در Pegatron نیز اشاره کرد که در جهت آماده‌سازی برای تولید آیفون 6 خواهد بود.

استخدام در کارخانه‌هایی چون فاکس‌کان برای تولید محصولات جدیدی چون آیفون امری طبیعی است. گزارش‌های منتشر شده حکایت از تولید 70 درصد از آیفون 6ها توسط فاکس‌کان دارند. به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند از ماه جولای یعنی روزهای انتهایی دهه‌ی اول تیرماه وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات