نتایج بنچمارک آنتوتو گلکسی اس5 LTE-A با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 منتشر شد

یک‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با معرفی گلکسی اس5 LTE-A اولین تلفن‌هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ را روانه‌ی بازار خواهد کرد. اما نتایج بنچمارک اَنتوتوی این تلفن‌هوشمند نسبت به دیگر پرچمداران بازار چگونه است؟
تبلیغات

گلکسی اس5 LTE-A از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 بهره می‌برد که پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 420 را در دل خود جای داده است که می‌توان به‌راحتی سایر تلفن‌های‌هوشمند موجود در بازار را به چالش بکشد.

پرچمداران معرفی شده ی اخیر که شامل اچ‌تی‌سی وان M8 و گلکسی می‌شود، از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 بهره می‌برد که از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 330 استفاده می‌کند. این دو محصول که از اسنپ‌دراگون 801 بهره می‌برد، امتیازات نزدیکی را در بنچمارک اَنتوتو به‌دست آورده‌اند که امتیاز آن‌ها بین 35,000 و 36,000 است. اما آیا گلکسی اس5 LTE-A توانایی لازم برای کسب امتیاز بیشتر نسبت به دیگر پرچمداران را داشته است؟

GS5Bench

براساس نتایجی که تصاویر آن را مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی جدید گلکسی S5 بنچمارک شده و نتایج حاصل نشان از کسب امتیاز 37,382 برای گلکسی اس5 LTE-A دارد. فاکتورهای مختلفی در امتیاز بنچمارک یک تلفن‌هوشمند دخیل است که از جمله‌ی آن می‌توان به وضعیت حافظه‌ی رم و دمای تلفن‌هوشمند اشاره کرد.

این نتیجه عالی به لطف چیپ گرافیکی قوی Adreno 420‌حاصل گردیده. با اینکه رزولوشن نمایشگر گلکسی اس5 LTE-A بیشتر از گلکسی اس 5 هست، اما به لطف قدرت پردازشی بالای اسنپ‌دراگون ۸۰۵، گلکسی اس5 LTE-A توانسته است امتیاز بهتری را نسبت به گلکسی اس 5 با چیپ اسنپ دراگون ۸۰۱ بدست آورد.

از دیگر نکات قابل توجه می‌توان به برتری مطلق امتیاز آنتوتوگلکسی اس5 LTE-A نسبت به جی ۳ ال‌جی اشاره کنیم. جی‌۳ که نیز از نمایشگر با رزولوشنQHD استفاده می‌کند نتوانسته است به امتیازی بالاتر از ۲۹۰۰۰ در آنتوتو دست پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات