پس از نیم‌قرن، توقف انتشار نسخه‌ی کاغذی مجله ComputerWorld

یک‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید با پیشرفت روزافزون استفاده از تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند و نفوذ بالای اینترنت در جوامع انسانی، بسیاری از نشریات و روزنامه‌ها در کنار نسخه‌ی کاغذی، نسخه‌ی دیجیتالی را نیز عرضه می‌کنند، اما شماری با حذف نسخه‌ی کاغذی فقط به انتشار نسخه‌ی دیجیتالی روی آورده‌اند. ComputerWorld یکی از آن‌ها است!
تبلیغات

 دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری شاهد انتشار آخرین نسخه‌ی کاغذی مجله‌ی Computerworld خواهیم بود. کاربران از این پس قادر خواهند بود تا این نشریه را بصورت آنلاین دریافت کنند. همانطور که گفتیم بسیاری از نشریات این روزها در حال مهاجرت از نسخه‌ی کاغذی به نسخه‌ی دیجیتال هستند. استفاده از نسخه‌های دیجیتال روز به روز محبوبیت بیش‌تری می‌یابند. علاوه بر نسخه‌ی دیجیتال آنلاین، این مجله نسخه‌های بهینه شده‌ای از آن برای تبلت‌ها و پی‌سی‌ها نیز عرضه خواهد کرد. باید منتظر بود و دید که عملکرد قدیمی‌ترین نشریه‌‌ی تخصصی کامپیوتر در ارائه‌ی نسخه‌ی دیجیتال چگونه خواهد بود؟

نشریه‌ی Computerworld از جمله‌ی قدیمی‌ترین نشریات مدیریتی در دنیای IT است که توسط موسسه‌ی IDG منتشر شده و در بسیاری از نقاط جهان نیز بصورت متوالی عرضه می‌شود.

شما کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ نشریات چاپی یا آنلاین؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات