حافظه‌ی فلش موبایلی جدید AH175 برای کاربران حرفه‌ای

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
حافظه محدود گوشی‌تان شما را آزار می‌دهد؟ از سرعت‌پایین انتقال اطلاعات روی شبکه‌های بی‌سیم خسته شده‌اید؟ این موارد ازجمله محدودیت‌هایی هستند که باعث اذیت‌شدن کاربر در زمان کار با گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های امروزی می‌شوند. از همین رو، کمپانی اپیسر، مدل جدید Apacer AH175 مجهز به دو رابط برای انتقال اطلاعات را طراحی و تولید کرده است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.
تبلیغات

مانند حافظه فلش موبایلی پیشین این کمپانی (مدل AH173) این سری تازه نیز دارای دو رابط USB 2.0 و micro USB در کنار فضای زیادی برای ذخیره‌سازی اطلاعات است. استفاده از فلز در ساخت این حافظه فلش، باعث شده تا AH175 شکلی حرفه‌ای و بادوام داشته باشد. همچنین طراحی خاص کلاه مانند آن باعث شده تا این حافظه فلش موبایلی، حسی انگلیسی داشته باشد!

درواقع بازخوردهای خوب از مدل AH173 باعث شد تا کمپانی اپیسر دست به تولید این مدل اما با طراحی متفاوت بزند و انعطاف‌پذیری مناسبی را به کمک دو رابط USB 2.0 و microUSB برای انتقال اطلاعات در اختیار کاربر قرار دهد. حداکثر ظرفیت AH175 به 32 گیگابایت می‌رسد که باعث می‌شود امکان انتقال فایل‌های حجیم با آن، به‌سادگی صورت گیرد (بدون آنکه فضای ذخیره‌سازی با ارزش گوشی موبایل یا تبلت شما بی‌خود و بی‌جهت اشغال شود).

AH175-07-Low

در مقایسه با دیگر روش‌های انتقال اطلاعات همچون بلوتوث، 3G یا Wi-Fi، استفاده از یک حافظه فلش OTG همچون AH175، سرعت و ضریب اطمینان بالاتری دارد. در استفاده از حافظه فلش OTG دیگر نگرانی از بابت کیفیت سیگنال یا دزدی اطلاعات در زمان انتقال روی شبکه بی‌سیم وجود نداشته و در ضمن سرعت نیز بسیار بالاتر خواهد بود.

AH175-08-Low

چارلی‌چاپلین ازجمله شخصیت‌هایی بود که همواره در فیلم‌های خود از کلاه انگلیسی که با عنوان Top Hat نیز شناخته می‌شود، استفاده می‌کرد. درپوش AH175 مانند Top Hat طراحی شده که البته برای جلوگیری از گم‌شدن آن، به کمک یک زنجیر به بدنه حافظه فلش متصل می‌شود.

حافظه فلش موبایلی Apacer AH175 با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت داده‌پرداز رایانه متین در بازار ایران عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات