نِست کمپانی Dropcam را به قیمت 555 میلیون دلار از آن خود کرد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید، گوگل، زمستان سال گذشته‌ی میلادی کمپانی Nest‌ را از آن خود کرد. حال نست اعلام کرده که کمپانی تولیدکننده‌ی IP Camera، دراپ‌کم را با پرداخت مبلغ 555 میلیون دلار تصاحب کرده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده توسط Re/code، نِست این کمپانی را بدون دریافت کمک مالی از گوگل تصاحب کرده و در نظر دارد تا دراپ‌کم را در درون ساختار محصول خود ادغام کند. دراپ‌کم از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که دوربین‌های بی‌سیم تولید شده توسط آن از محبوب‌ترین نمونه‌های موجود در بازار به شمار می‌روند. این کمپانی در آخرین اقدام خود، دوربین حرفه‌ای را با قیمت 199 دلار روانه‌ی بازار کرد. علاوه بر تولید سخت‌افزار، دراپ‌کم‌ سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مورد نیاز برای مشاهده‌ی تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌ها را نیز برای پلتفرم‌های اندروید و iOS تولید می‌کند.

همچنین باید به سرویس ذخیره‌ی ابری تصاویر ویدئویی دراپ‌کم نیز اشاره کرد که امکان دسترسی به تصاویر ضبط شده را از هرجایی و با وجود دسترسی به اینترنت برای کاربران ممکن می‌کند.

یقیناً در آینده‌ی نزدیک باید شاهد عرضه‌ی محصولاتی در زمینه‌ی خانه‌های هوشمند باشیم که ترکیبی از ترموستات‌های هوشمند با دوربین‌هایی در قالب یک سیستم هوشمند خانگی، خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات