نتایج بنچمارک اَنتوتو تلفن‌هوشمند منتسب به گلکسی نوت 4 منتشر شد

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
در سال جاری میلادی و تاکنونT سامسونگ تلفن‌های‌هوشمند چون گلکسی S5، گلکسی K زوم، گلکسی S5 اکتیو و گلکسی اس5 LTE-A را معرفی کرده است و همگان در انتظار معرفی پرچمدار آتی این کمپانی در جریان IFA 2014 هستند. هرچند باید گوشه‌چشمی نیز به معرفی گلکسی S5 پرایم داشته باشیم. با ماه همراه باشید تا نگاهی به نتایج بنچمارک تلفن‌هوشمند منتسب به گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ داشته باشیم.
تبلیغات

 انتظار می‌رود تا سامسونگ در انتهای تابستان سال جاری میلادی از نسل جدید فبلت خود، یعنی گلکسی‌نوت ۴ رونمایی کند. از این‌رو باید به‌واسطه‌ی فاش‌کنندگانی که بصورت شبانه‌روزی درپی کسب اطلاعات جدید از گجت‌های معرفی نشده هستند، شاهد انتشار اخباری از گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ باشیم.

ساعاتی پیش نتایج بنچمارک اَنتوتو گلکسی نوت ۴ سامسونگ منتشر شد که دربردارنده‌ی اطلاعاتی از دو نسخه‌ی موجود برای این محصول است. طبق اطلاعات به‌دست آمده تلفن‌های‌هوشمند مورد ارزیابی دارای شماره‌‌های SM-N910S و SM-N910C هستند.

به‌نظر می‌رسد نسخه‌ای که شماره‌ی مدل آن دربردارنده‌ی حرف S است، مشخص‌کننده‌ی مدل مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 کوالکام است؛ در حالی که نسخه‌‌ای که با حرف C‌ مشخص شده، گویای بهره‌گیری از تراشه‌ی 5433 اگسینوس است. تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ یا همان اگسینوس 5433، همچون نسخه‌های دیگر از ۸ هسته‌ تشکیل شده است که شامل چهار هسته‌ی پردازشی Cortex-A57 و چهار هسته‌ی پردازشی مبتنی بر هسته‌های Cortex-A53 است که برای کار در فرکانس حداکثری 1.3 گیگاهرتزی تنظیم شده‌اند. هر دو مدل از هسته‌های مورد استفاده در این تراشه، جزء اولین معماری‌های ۶۴ بیتی طراحی شده توسط ARM‌ است که مصرف حداقلی انرژی در کنار بهره‌وری بالا در این هسته‌ها مورد توجه بوده است. پردازنده‌ی گرافیکی مورد استفاده در این تراشه، ARM Mali T760 است که نوید‌دهنده‌ی کارایی بالا است. این نسخه به‌همراه یک حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و همچنین حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی راهی بنچمارک اَنتوتو شده است.

S4Antutu

صفحه‌ی نمایش این فبلت از نوع Super AMOLED و با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل است که می‌توان آن را مشابه نمونه‌ی مورد استفاده در گلکسی اس5 LTE-A عنوان کرد. اما سایز مورد استفاده برای این فبلت، همان اندازه‌ی 5.7 اینچی است که در گلکسی نوت ۳ نیز شاهد استفاده از آن بوده‌ایم. مطمئناً در صورت کاهش بیش از پیش حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش گلکسی‌نوت ۴، شاهد زیبایی بی‌حد و حصر این محصول خواهیم بود.

سنسور مورد استفاده در دوربین پشت نیز رزولوشنی 16 مگاپیکسلی دارد؛ اما برخلاف گلکسی S5 که از سنسور ISOCELL سامسونگ بهره برده، این فبلت متعلق به سنسور IMX240 سونی است. استفاده از یک دوربین با مجموع 3.68 میلیون پیکسل برای مکالمات ویدئویی به طرز عجیبی با تعداد پیکسل صفحه‌ی نمایش برابری می‌کند که شاید نشان‌دهنده‌ی وجود یک ویژگی مرتبط با این موضوع باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات