مایکروسافت وعده‌ی عرضه‌ی یک محصول را در هفته‌ی آتی داد

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
انتشار یک پست در وبلاگ نوکیا، نشان از این دارد که مایکروسافت پس از تصاحب این کمپانی فنلاندی، درصدد عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند اندرویدی دیگر پس از نوکیا ایکس است. با محاسبه‌ی زمان باقی‌مانده به معرفی این محصول، باید انتظار معرفی این تلفن‌هوشمند را در ۲ تیر ماه داشته باشیم. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت نسل جدیدی از تلفن‌هوشمند نوکیا ایکس را راهی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

 در کنار یک زمان‌سنج نزولی که زمان باقی‌مانده تا معرفی این محصول را مشخص می‌کند، مایکروسافت از رنگ سبز در کنار عباراتی چون "Green with envy" و "Summer brings out our inner glow" نیز استفاده کرده است. این خبر با شایعات پیشین منتشر شده در مورد احتمال معرفی یک تلفن‌هوشمند اندرویدی که نسل جدیدی از نوکیا ایکس خواهد بود، همخوانی دارد.

NokiaX2Int

همچون نسل پیشین که با نام نوکیا ایکس روانه‌ی بازار شد، نسل جدید این محصول نیز برای بازار‌های در حال‌توسعه تولید خواهد شد. انتطار می‌رود این محصول با داشتن یک صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل، پردازنده‌ی دو هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۲۰۰ با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی، معرفی شود. این محصول با مدل RM-1013 و همچنین نام مستعار X2DS روانه‌ی بازار خواهد شد. همچون نسل پیشین، این محصول نیز با نسخه‌ی غیرگوگلی اندروید همراه شده و نمی‌توان از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل‌پلی در آن استفاده کرد. برخلاف نوکیا ایکس که شامل کلید فیزیکی Back بود، این محصول کلید فیزیکی Home‌ را نیز در کنار Back تعبیه خواهد کرد.

استفاده از مشخصات فنی ذکر شده در بالا، این محصول را به رقیبی برای موتو E موتورولا بدل خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات