تیم‌کوک: بسیاری از کاربران اندروید به iOS مهاجرت کرده‌اند چراکه به اشتباه تلفن اندرویدی خریده‌ بودند

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
تیم کوک در نطق اصلی روز اول WWDC 2014، آمار و ارقام جالبی را درباره iOS ارایه کرد و سپس اظهار نظرهای جالب‌تری را در باره اندروید و تمایل کاربران اکوسیستم گوگل به iOS بیان کرد.
تبلیغات

اپل حالا ۸۰۰ میلیون ابزار مجهز به سیستم‌عامل iOS به فروش رسانده است. فروش آیپاد تاچ از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرده و آیپدها نیز به ۲۰۰ میلیون دستگاه رسیده‌اند. نیم میلیارد دستگاه باقی مانده نیز آیفون بوده‌اند.

اپل تنها در سال گذشته ۱۳۰ میلیون کاربر داشته که برای اولین بار دستگاه اپلی خود را خریداری کردند. اکنون بسیاری از این مشتریان از اندروید به سمت iOS مهاجرت کرده‌اند. تیم کوک گفت:

آن‌ها به اشتباه یک گوشی اندرویدی خریده بودند و اکنون زندگی و تجربه‌ی کاربری بهتری دارند و احتمالا به اکوسیستم اپل وفادار خواهند شد.

تیم کوک گفت:

یکی از دلایلی که مشتریان عاشق iOS هستند این است که پلتفرم مذکور به خوبی بروزرسانی ها را به تمام کاربران ارائه می‌کند. اکنون از هر ده نفر کاربر iOS، نه نفر iOS 7 را نصب دارند یعنی ۹۰ درصد از کاربران از جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایل اپل استفاده می‌کنند. این در حالی است که تنها ۹ درصد از ابزارهای اندرویدی به کیت کت بروز شده‌اند.

اپل در کنفرانس امروز خود از iOS 8 نیز رونمایی نمود، اگر تمایل دارید در باره نسخه جدید iOS بیشتر بدانید به پوشش زنده زومیت از کنفرانس WWDC 2014 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات