ترنسفورمرپد ایسوس با بهره‌گیری از صفحه‌کلید سبک‌تر و بلندگوهای قوی‌تر عرضه شد

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مطمئناً با ترنسفورمرپدهای ایسوس آشنا هستید. کمپانی تایوانی در جریان برگزاری نمایشگاه Computex 2014، پرده از آخرین نسل از این تبلت‌ها برداشت. با زومیت همراه باشید تا به بررسی دو نمونه‌‌ی معرفی شده از این تبلت بپردازیم.
تبلیغات

اولین نسخه از سری جدید این تبلت‌ها، TF303CL است که از یک صفحه‌ی نمایش 10.1 اینچی بهره می‌برد. این تبلت تراشه‌ی 64 بیتی چهار هسته‌ای اینتل با فرکانس  1.86 گیگاهرتزی را به آغوش کشیده است که از شبکه‌های LTE در نسخه‌های اروپا و آسیا پشتیبانی می‌نماید. از جمله‌ی سایر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به صفحه‌ی نمایش 10.1 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1,920 در 1,200، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD و دوربین 5 مگاپیکسل در عقب و 1.2 مگاپیکسل در جلو اشاره کرد. باتری این تبلت دارای ظرفیت 25 وات ساعتی است. این نمونه برخلاف نسخه‌ی پیشین از بلندگوهای استریو در جلو بهره می‌برد.

یکی دیگر از تغییرات انجام شده، حذف باتری در داک کیبرد است که وزن این داک را از 546 گرم به 505 گرم کاهش داده ؛ این تغییر وزن کلی این محصول را با داک به 1.1 کیلوگرم کاهش داده است. هنوز اطلاعاتی از قیمت این محصول ارائه نشده است؛ ولی یقیناً شاهد عرضه‌ی این محصول با قیمت رقابتی خواهیم بود. از منظر نرم‌افزاری این تبلت با اندروید 4.4 کیت‌کت همراه شده است که کاربران از طریق رابط کاربری ذن ایسوس با آن ارتباط برقرار خواهند کرد. این تبلت در سه‌ماهه‌ی جاری سال میلادی در رنگ‌های آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

ایسوس همچنین نسخه‌ی بی‌سیم این تبلت نیز را با نام TF103C معرفی کرد که تمامی مشخصات سخت‌افزاری آن غیر از پردازنده و امکان افزایش حافظه‌ی داخلی از طریق اسلات میکرو SD، تغییر کرده و به‌نوعی از سخت‌افزار ارزان‌تری برای آن استفاده شده است. این تبلت از صفحه‌ی نمایش IPS LCD با رزولوشن 1,280 در 800، حافظه‌ی داخلی ۱ گیگابایتی، 8 یا 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین 2 مگاپیکسلی در عقب و 0.3 مگاپیکسلی در جلو بهره برده است. لازم به‌ذکر است که یک باتری 19 وات ساعتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه Computex 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات