دل کامپیوتر بدون کیس Inspiron 20 را معرفی کرد: طراحی باریک و بهره‌گیری از باتری

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
کامپیوتر بدون کیس جدید دل یک دستگاه باریک مجهز به باتری است که می‌توانید آن را از اتاقی به اتاق دیگر ببرید. قیمت این دستگاه از ۴۵۰ دلار (مدل بدون صفحه لمسی ۳۵۰ دلار) آغاز شده و یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود.طراحی باریک و زیبای آن باعث می‌شود تا این AIO به یک محصول مناسب برای خانواده‌ها برای کارهایی چون تماشای فیلم تبدیل گردد.
تبلیغات

به لطف نمایشگر ۱۹.۵ اینچ HD این کامپیوتر بدون کیس و البته ساب‌ووفرهای یکپارچه آن، می‌توان Inspiron 20 را یک کامپیوتر بسیار خوب برای کاربردهایی چون تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و وب‌گردی قلمداد کرد. البته دل معتقد است که این AIO یک ابزار مناسب برای مصارف اداری نیز می‌تواند باشد. از آنجایی که این ابزار قابل حمل است، فرزند خانواده می‌تواند آن را به اتاقش برده و تکالیفش را انجام دهد، پدر برای انجام کارهای نیمه‌کاره آن را به اتاق کارش ببرد و مادر برای تماشای سریال می‌تواند آن را به اتاق خواب یا آشپزخانه حمل کند. یکی از مقامات دل درباره طول عمر باتری این محصول می‌گوید که کاربر می‌تواند تا ۶ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده نماید. هنوز اطلاعات بیشتری از سایر مشخصات سخت‌افزاری این محصول در دست نیست.

طراحی اینسپایرون 20 کاملا تخت و باریک است و شما می‌توانید از آن حتی به عنوان یک تبلت بزرگ نیز استفاده نمایید. با این حال پیشنهاد ما این است که از آن به عنوان یک پی‌سی جذاب روی میز کارتان استفاده نمایید، چرا که درست است که می‌گوییم این AIO سبک است، اما در کلاس پی‌سی‌ها یک ابزار سبک محسوب می‌گردد و به عنوان تبلت چندان مناسب استفاده روزمره نیست. اینسپایرون ۲۰ به زودی در برخی کشورها به طور رسمی روانه بازار خواهد شد.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه Computex 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات