ایسوس از فون‌پد ۸ (Fonepad) در کنار نسخه جدید فون‌پد ۷ با پردازنده اینتل رونمایی کرد

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس چندید و چند محصول جدید را معرفی کرد. محصولاتی که اسامی آن‌ها بسیار شبیه به هم است و اکثر آن‌ها نیز هیبریدی هستند. یکی از این محصولات فون‌پد ۷ است که به همراه برادر بزرگ‌ترش فون‌پد ۸ معرفی گردید. در ادامه شما را با این محصولات جدید بیشتر آشنا خواهیم کرد.
تبلیغات

اگر در رویدادهای اختصاصی ایسوس شاهد ارائه تبلتی با امکان مکالمه تلفنی نباشیم، حتما متعجب می‌شویم! امسال هم در رویداد اختصاصی ایسوس برای معرفی محصولاتش در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، محصولی این چنینی رونمایی شد. فون‌پد ۷ جدید این بار یک برادر نو رسیده هم داشت: فون‌پد ۸!

این دو دستگاه مشخصات سخت افزاری و نرم‌افزاری و البته طراحی ظاهری مشابهی داشته و نسبت به نسخه قبلی فون‌پد عملکرد بهتری دارند. همچنین لازم به ذکر است که این محصولات از یک پردازنده ۶۴ بیتی اینتل بهره می‌برند که آن طور که گفته می‌شود قدرت پردازشی بسیار بالایی را ارائه خواهد کرد (حداقل بنچمارک‌ها چنین می‌گویند!).

روی سن نیز آقای شی، بیش از هر چیز روی پردازنده ۶۴ بیتی این محصولات تاکید داشت و مدام از کارایی بالای تراشه اتم Z3560 اینتل با فرکانس کلاک ۱.۸ گیگاهرتز سخن می‌گفت. به نظر می‌رسد که این پردازنده چه در زمینه قدرت پردازشی و چه در زمینه مصرف بهینه انرژی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد! با تجهیز فون‌پدها به این پردازنده، احتمالا اجرای اندروید با رابط کاربری جدید ایسوس تحت عنوان Zen تجربه‌ای مناسب را به کاربر ارائه خواهد داد و حرکت در منوهای رابط کاربری سریع و روان خواهد بود.

 این دستگاه دارای اتصال 3G با پشتیبانی از دو سیم‌کارت است. نکته جال توجه این است که ایسوس که همیشه به خاطر داشتن حاشیه ضخیم دور محصولاتش مورد انتقاد بود، در فون‌پدهای جدید به شکل قابل توجهی حاشیه را کاهش داده تا کاربر بتواند با یک دست از آن استفاده نماید.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه Computex 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات