تبلت هیبریدی Transformer Book T300 Chi ایسوس، تبدیل شونده‌ای با صفحه‌نمایش QHD

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
تا کنون بارها شاهد ادعاهای کمپانی‌های مختلف در خصوص محصولات‌شان بوده‌ایم اما به نظر می‌رسد این مورد جدید از ایسوس تا حدودی ویژه و البته جزئی و مختصر باشد! ایسوس مدعی است که Transformer Book T300 Chi، نازک‌ترین تبلت 12.5 اینچی تبدیل‌شونده‌ی دنیا است.
تبلیغات

 به نظر می‌رسد ایسوس با این ادعا اشاره‌ی نه‌چندان ظریفی به سرفیس پرو ۳ مایکروسافت داشته است. در هر صورت چه با هیاهوی تبلیغاتی و چه بدون آن، دستگاه جدید ایسوس به نظر تبلت خوش‌ساخت و جالب توجهی خواهد بود. Transformer Book T300 Chi از یک صفحه‌نمایش 12.5 اینچی بهره‌ می‌برد که البته یک داک کیبورد نیز آن را همراهی می‌کند. مشخصات رده‌بالای این تبلت شامل صفحه‌نمایش با رزولوشن فوق‌العاده‌ی 1440 در 2560 پیکسل، پشتیبانی داخلی از LTE، و نسل بعدی پردازنده‌های Core i اینتل (که هنوز مشخص نیست ایسوس اشاره به چه نسلی از این پردازنده‌ها دارد) خواهد بود.

در خصوص ادعای تبلیغاتی ایسوس نیز باید گفت که این دستگاه جالب توجه، همراه با داک کیبورد روی هم رفته 14.3 میلی‌متر ضخامت داشته که بدون داک کیبرد این رقم برای خود تبلت به 7.3 میلی‌متر می‌رسد. همچون روال گذشته ایسوس سخنی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ی این دستگاه به میان نیاورده اما به محض دریافت جزئیات بیشتر، با بروزرسانی این پست شما را در جریان قرار خواهیم داد.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه Computex 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات