سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه‌ی جهانی گلکسی S5 LTE-A ندارد

پنج‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
صبح دیروز سامسونگ از نسخه‌ی جدید گلکسی S5 با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی LTE-A، پرده برداشت. همانطور که دیروز نیز گفتیم، این نسخه برای کشور کره‌ی جنوبی معرفی شده و اواخر ژوئن به بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد. اما آیا این تلفن‌هوشمند در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد؟ پاسخ خیر است.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط اندروید سنترال، سخنگوی سامسونگ در اظهاراتی در مورد عرضه‌ی جهانی گلکسی S5 نسخه‌ی LTE-A، اعلام کرده که این کمپانی در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه‌ی این نسخه در بازار جهانی ندارد.

گلکسی S5 LTE-A همچون نسخه‌ی اصلی این تلفن‌هوشمند دارای گواهی مربوط به ضدآب و ضدگرد و غبار است. صفحه‌ی نمایش 5.1 اینچی نسخه‌ی جدید اس ۵ از رزولوشن 2,560 در 1,440 بهره می‌برد که تراکم پیکسلی 576ppi را به ارمغان آورده است. درمقایسه با جی3 که صفحه‌‌ی نمایش 5.5 اینچی آن دارای تراکمی برابر 538ppi است، گلکسی S5 جدید به واسطه‌ی استفاده از صفحه‌ی نمایش 5.1 اینچی، دارای تراکم پیکسلی بالاتری است.

سامسونگ در این نسخه از تراشه‌ی چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 805 در فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز بهره برده است.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ درنظر دارد تا نسخه‌ای دیگر از گلکسی S5 را با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش QHD، شاسی فلزی و با نام گلکسی S5 پرایم روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات