فیس‌بوک سرویس Slingshot را برای مقابله با Snapchat رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
اوایل این ماه فیس‌بوک بصورت تصادفی تازه‌ترین اپلیکیشن خود را با نام Slingshot به نمایش درآورد. بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی مجازی دنیا، امروز رسما از این اپلیکیشن رونمایی کرد تا وارد رقابت مستقیم با Snapchat شود.
تبلیغات

فیس‌بوک اپلیکیشن پیغام رسان جدید خود را با نام Slingshot  رونمایی کرده است این اپلیکیشن در واقع نسخه‌ی تر و تمیزتر شده سرویس محبوب Snapchat که گفته می‌شود فیس‌بوک پیش از این تلاش نموده آن را به تصاحب خود در آورد.

Slingshot برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS ارائه شده است. این اپلیکیش که توسط لابراتوار Facbook Creative Lab ساخته شده، بر روی اشتراک گذاری عکس و فیلم تمرکز ویژه دارد. در این اپلیکیشن پس از مشاهده ویدیو یا عکسی که توسط دوست‌تان برایتان ارسال  شده، باید یک عکس یا فیلم را در پاسخ ارسال کنید!

کاربر می‌تواند به همراه عکس و فیلمی که برای دوستان خود ارسال می‌کند متن نیز اضافه کند. حتی کاربر می‌تواند بر روی عکس‌ نیز چیزی بکشد یا دست‌نوشته‌ای اضافه کند. فیس‌بوک ژست‌های لمسی مختلفی را برای انتخاب سریع‌ و دسترسی آسان به آن‌ها در نظر گرفته است.

جالب اینکه شما می‌توانید در زمان کشیدن بر روی تصاویر، موزیک نیز پخش کنید. هرچند کار کردن با این اپلیکیشن بسیار آسان است، اما مملو از امکانات ریز و درشت است. وقتی یک تصویر ارسال می‌شود در قسمت پایین صفحه قرار می‌گیرد و سپس صفحه با افکت جالب و شبیه به پرتاپ موشک ارسال می‌شود.

این اپلیکیشن در واقع ترکیبی از امکانات اپلیکیشن‌های محبوبی همچون Vine برای اشتراک گذاری ویدیو، اینستگرام برای اشتراک گذاری فیلم‌های ۱۵ ثانیه‌ای و سرویس اشتراک گذاری عکس Snapchat  است که در آن تصاویر ارسال شده پس از مشاهده مخاطب از بین می‌روند.

فیس‌بوک امیدوار است تا بتواند نظر مثبت بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی که این روزها تمایل کمتری نسبت به استفاده از فیس‌بوک پیدا کرده‌اند و بدنبال سرویس جایگزین هستند را به سمت Slingshot جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات