مدیاپردازش برنده خوش‌شانس قرعه‌کشی سفر به ایتالیا را معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
امروز شرکت مدیا پردازش، تنها توزیع‌کننده موبایل‌های ال‌جی در ایران، نشست خبری را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد و در آن، برنده خوش شانس قرعه‌کشی موبایل‌های ال‌جی را معرفی کرد. برنده خوش شانس قرعه کشی سفر اروپای مدیا پردازش، کارگر ساده‌ای است که خوشحالی او، دل هر انسانی را شاد می‌کند.
تبلیغات

ساعتی قبل مدیاپردازش نشست خبری خود را با حضور مدیران ارشد این شرکت شامل: جعفر حیدری- معاونت بازاریابی و فروش شرکت مدیا پردازش، هومن مجیدزاده، مدیریت ارشد بازاریابی این شرکت، مزدک ابراهیمیان، معاونت زنجیره تأمین کالا، ساینا محمدی، مدیر برنامه‌ریزی و کنترل فروش و همچنین بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی موبایل ال‌جی برگزار کرد تا برنده خوش شانس قرعه‌کشی سفر به ایتالیای خود را معرفی کند. این قرعه‌کشی بین مشتریانی برگزار شده بود که در بازه زمانی ۱ آذرماه تا ۲۲ بهمن ماه تلفن‌های سری L4 و L3 را خریداری کرده بودند.

مدیا پردازش

حسین دهقانی فیروز آبادی از اردکان یزد برنده خوش شانس قرعه‌کشی مدیا پردازش است. او که خود را راننده تراکتور در یک کارخانه‌ی شیشه‌ معرفی کرد، شاید بهترین گزینه برای برنده شدن در چنین قرعه‌کشی بود. مدیا پردازش حدود ۲ ماه منتظر او مانده بود تا بتواند مرخصی گرفته و برای دریافت جایزه‌اش حاضر شود.

چک جایزه مدیا پردازش

برنده قرعه کشی مدیاپردازش گفت که مایل به سفر به اروپا نیست و در عوض مبلغ ۱۰ میلیون تومان پول نقد هدیه گرفت. او گفت که قصد دارد با این مبلغ خانواده خود را به زیارت کربلا ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات