زوم‌اپ: QuickPic؛ گالری تصاویر زیبا برای اندروید

سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برای افرادی که رضایت چندانی از گالری تصاویر پیش‌فرض موجود بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود ندارند، QuickPic می‌تواند گزینه‌ای مناسب تلقی گردد. این اپلیکیشن با در اختیار قرار دادن امکانات زیاد و استفاده از طراحی ساده و مناسب، توانسته راه خود را به بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی باز کند.
تبلیغات

پس از نصب اپلیکیشن و ورود به آن، QuickPic به صورت خودکار اقدام به اسکن‌کردن حافظه برای یافتن تصاویر می‌نماید. پس از انجام اینکار، تمامی تصاویر طبقه‌بندی شده و هر تصویر در فولدر مخصوص به خود قرار می‌گیرد. به عنوان مثال تصاویر به چند گروه از قبیل، تصاویر دوربین، پیام‌های کوتاه، ایمیل و تصاویر متعلق به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوناگون تقسیم‌بندی می‌شوند.

پس از ضربه‌زدن بر روی هر کدام از پوشه‌ها، تصاویر موجود در آن‌ به شکلی کاملاً طبقه بندی شده و زیبا، به نمایش در می‌آیند و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را با انتخاب‌کردن، نمایش دهید. همچنین این امکان وجود دارد تا با انتخاب گزینه‌ی اسلایدشو، تصاویر را به صورت اسلایدی مشاهده نمایید.

quickpicapp

می‌توانید تمامی عکس‌های موجود بر روی QuickPic را با استفاده از گزینه اشتراک، در شبکه‌های اجتماعی گوناگون و همچنین اپلیکیشن‌های مختلف، با دوستان خود به اشتراک بگذارید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به ویرایش ساده‌ی تصاویر مانند برش، چرخاندن، بزرگ‌نمایی و ورود به صفحه‌ی دوربین برای عکس‌برداری اشاره کرد.

برخورداری از قابلیت‌های بسیار در کنار منو‌های ساده و عملکرد کلی قابل قبول، QuickPic را به گزینه‌ای مناسب برای افرادی بدل می‌سازد که حافظه‌ی گوشی و تبلت آنان پر است از تصاویر و عکس‌های مختلف.

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات