تصاویر واضحی از Mulan پرچمدار جدید هوآوی فاش شد

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
هوآوی در پی رونمایی از پرچمدار جدید خود است. این گوشی هوشمند که به نام Mulan کد‌گذاری شده، به نظر می‌رسد همزمان با گوشی‌های Glory 6 و Honor 6 به بازار عرضه شود. در حال حاضر تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

طبق شایعات گوشی هوشمند Mulan هوآوی از صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080 در 1920 بهره می‌برد و طراحی زیبایی دارد. در پشت این گوشی دوربین 13 مگاپییکسلی قرار دارد و کمی پایین‌تر از آن چیزی شبیه به سنسور اثر انگشت دیده ‌می‌شود. البته امیدواریم هوآوی روشی که اچ تی‌سی برای تعبیه حسگر اثر انگشت در One Max خود استفاده کرده بود را به‌کارنبرده باشد.

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out2

 پردازنده‌ی هشت هسته‌ای  Kirin 920 با معماری big.LITTLE ( چهار هسته A15‌+چهار هسته A7) با 3 گیگابایت رم از دیگر امکانات این پرچمدار جدید هواوی هستند. حافظه داخلی این گوشی هوشمند نیز 16 گیگابایت است که از طریق کارت حافظه قابلیت ارتقا تا 64 گیگابایت را دارد.

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out1

همچنین هواوی یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی برای تهیه عکس‌های سلفی تعبیه کرده است. اگرچه تا زمانی که این گوشی بطور رسمی معرفی نشده نمی‌توان با اطمینان از قابلیت‌های آن گفت ولی به نظر می‌رسد اطلاعات فاش شده تا حد زیادی به واقعیت نزدیک هستند.

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out3

به نظر می‌رسد Mulan سوم تیر و در جریان مراسمی در پکن معرفی خواهد شد. البته شایعاتی نیز مبنی بر معرفی این گوشی در شهریور ماه و در جریان رویداد IFA نیز هست. نظر شما در مورد این پرچمدار جدید هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات