تصویر واضح از گلکسی اف این بار در رنگ طلایی و بدنه فلزی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طی هفته‌های اخیر شاهد ده‌ها خبر و شایعه در باره گلکسی F سامسونگ بوده‌ایم؛ تلفنی که گفته می‌شود از طراحی مشابه گلکسی اس ۵ بهره می‌برد و این بار به بدنه فلزی خوش ساخت و سخت‌افزار قوی‌تر مجهز شده است. امروز نیز evleaks یک تصویر واضح از نسخه طلایی این تلفن را فاش کرده که می‌توان آن را مهر تاییدی بر تمام این شایعات دانست.
تبلیغات

اکانت توییتر evleaks که به عنوان منبع مطمئن افشاگری دنیای گجت‌ها محسوب می‌شود، عموما اطلاعاتی را فاش می‌کند که به حقیقت تبدیل می‌شوند. بسیاری بر این باورند که خود کمپانی‌ها این اطلاعات را در اختیار evleaks قرار می‌دهند تا پیش از عرضه محصول آن‌ها، جو مثبت خبری برای خود ایجاد کنند.

تلفن Galaxy F که از آن با نام Galaxy S5 Prime نیز یاد می‌شود قرار است به بدنه فلزی مجهز شود. موضوعی که بسیاری از علاقمندان سامسونگ و اکوسیستم اندروید مشتاقانه انتظار آن را می‌کشند.

آنچه در تصویر مشخص است طراحی مشابه گلکسی اف با گلکسی اس ۵ است. این تلفن هم از سنسور ضربان قلب سنج در پایین سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ISOCELL بهره می‌برد و قسمت جلوی دستگاه نیز تفاوتی با S5 ندارد.

گفته می‌شود که گلکسی اف به صفحه نمایش ۵.۳ اینچ با رزولوشن QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل از نوع Super AMOLED مجهز خواهد شد. این در حالی است که گلکسی اس ۵، پرچمدار فعلی سامسونگ از صفحه نمایش ۵.۱ اینچ با رزولوشن 1080p بهره می‌برد. شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ در گلکسی اف ابعاد تلفن را نسبت به گلکسی اس ۵ تغییر نداده و برای جا دادن صفحه نمایش ۵.۳ اینچی، حاشیه دور آن را کاهش داده است. احتمالا سامسونگ گلکسی اف را برای مقابله با LG G3 روانه بازار خواهد کرد. چرا که تلفن ال‌جی به صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD مجهز شده است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا امسال سامسونگ علاوه بر گلکسی اس ۵ و گلکسی نوت ۴، پرچمدار دیگری را هم رونمایی خواهد کرد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات