گلکسی‌ نوت 4 سامسونگ با صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی و نام مدل SM-N910 ظاهر شد

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
در روزهای اخیر شاهد انتشار اخبار متعددی در مورد گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ بوده‌ایم. حال شنیده‌ها حکایت از این دارند که تلفن‌هوشمندی با نام SM-N910 در وب‌سایت کمپانی سامسونگ و در یکی از حساب‌های کاربری رویت شده است که به‌نظر متعلق به گلکسی‌نوت ۴ است.
تبلیغات

براساس اطلاعات بدست آمده، این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن QHD یا 2,560 در 1,440 بهره می‌برد. همچنین تلفن‌هوشمندی از سامسونگ با همین کد در وب‌سایت Zauba مشاهده شده است که یک وب‌سایت هندی برای مانیتورینگ واردات و صادرات کالا به هند است. در صورتی صحت این اخبار باید به این نکته اشاره کرد که سامسونگ سایز صفحه‌ی نمایش را همچون نسخه‌ی پیش 5.7 نگه داشته و در عوض رزولوشن تصویر را بالا برده است.

با توجه به استفاده از نام مدل SM-N900 برای گلکسی‌نوت ۳، احتمال تعلق SM-N910 به گلکسی‌نوت ۴ بسیار بالا است. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که SM-N910A نیز مشخص کننده‌ی نسخه‌های قراردادی این تلفن‌هوشمند خواهد بود. دیروز نیز شاهد انتشار اخباری در مورد  تولید دو نسخه از گلکسی‌نوت بودیم که شامل نمونه‌ای با صفحه‌ی نمایش خمیده و نمونه‌ای دیگر با صفحه‌ی نمایش تخت می‌شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات