نسخه جدیدی از LG G3 با پردازنده Snapdragon 805 و سرعت دانلود 225Mbps در راه است

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
اگر زومیت را طی روزهای اخیر دنبال کرده باشید، حتما در جریان شایعات مربوط به گلکسی F سامسونگ با صفحه نمایش QHD و پردازنده Snapdragon 805 هستید؛ حال اطلاعاتی بدست آمده که نشان می‌دهند، ال‌جی برای مقابله با گلکسی F قصد دارد برای نیمه دوم امسال، نسخه جدیدی از G3 را با پردازنده S805 راهی بازار کند.
تبلیغات

یک رسانه کره‌ای گزارش کرده که ال‌جی در تلاش است تا نسخه جدیدی از G3 را با پردازنده قوی‌تر Snapdragon 805، ماه آینده راهی بازار کند. نکته جالب توجه در باره این خبر آن است که هنوز نسخه فعلی G3 راهی بازارهای جهانی نشده است و تنها در بازارهای محدودی از جمله کره جنوبی عرضه عمومی شده است. از این رو بعید به نظر می‌رسد با این فاصله کم نسخه جدیدی از تلفن G3 تولید و عرضه گردد.

در حال حاضر تلفن G3 از برخی جهات سرتر از رقبا است. به عنوان مثال صفحه نمایش QHD آن با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و حاشیه بسیار کم و کیفیت تصاویر مثال زدنی، در کمتر تلفنی هوشمند حال حاضر وجود دارد. این تلفن همچنین از پردازنده Snapdragon 801 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و سه گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

شایعات مربوط به گلکسی F سامسونگ به صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن QHD، سه گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسل و پردازنده Snapdragon 805 اشاره دارند.

حال باید منتظر ماند و دید ایا ال‌جی امسال دو نسخه مختلف از پرچمدار خود را رونمایی خواهد کرد یا خیر. سامسونگ نیز اگر نسخه جدیدی از گلکسی اس ۵ را با نام Galaxy F تولید و عرضه کند، آنوقت برای نیمه دوم امسال دو پرچمدار خواهد داشت چرا که بدون شک، گلکسی نوت ۴ نیز در نیمه دوم امسال رونمایی خواهد شد. علاوه بر ال‌جی و سامسونگ دو کمپانی سونی و اپل نیز پرچمدار جدید خود را در نیمه دوم امسال رونمایی خواهد کرد. اپل با آیفون ۴.۷ اینچی و احتمالا کمی بعد با یک آیفون ۵.۵ اینچی با قدرت وارد رقابت خواهد شد و سونی نیز طبق روال سال های گذشته خود نسخه بروز شده پرچمدار خود را با نام Xperia Z3 عرضه می کند. به این ترتیب نبرد بین پرچمداران سال آینده نیز در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود.

در انتهای گزارش رسانه کره‌ای آماده است که G3 از مودم جدید LTE کوالکام که قادر است اطلاعات را با نرخ 225Mbps (مگابیت در ثانیه) منتقل کند، پشتیبانی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات