سامسونگ در کنار تبلت‌های سری گلکسی تب اس، صفحه کلید بلوتوث و کاورهای کتابی را معرفی کرد

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که در جریان گزارش زنده‌ی زومیت از کنفرانس معرفی گلکسی‌تب‌های جدید سامسونگ مشاهده کردید، این کمپانی تبلت‌های گلکسی‌تب اس جدید خود را معرفی کرد. اما این همه‌ی ماجرا نیست، چراکه کره‌ای‌ها علاوه بر تبلت‌های خود، لوازم جانبی متناسب با آن‌ها  را روانه‌ی بازار خواهند کرد که شامل کیبرد بلوتوث و همچنین کاورهای کتابی است.
تبلیغات

 سامسونگ برای هر دو نسخه‌ی 8.4 اینچی و 10.5 اینچی خود، محصولاتی جانبی را ارائه کرده است. یکی از ابزار‌های جانبی کاور کتابی یا Book Cover است که امکان استفاده از تبلت را در سه حالت ممکن می‌کند. سامسونگ با در نظر گرفتن سه حالت که شامل تایپ کردن، تماشای ویدئو و خواندن ویدئو می‌شود، دست به طراحی و ساخت کاور کتابی خود کرده است. با باز و بسته کردن این کاور، صفحه‌ی نمایش تبلت‌ فعال و غیرفعال می‌شود.

این کاور در رنگ‌های سفید، برنزی، قرمز، آبی و عاجی به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ کاربران ساده‌پسند را نیز در نظر گرفته و کاوری را با عنوان کاور ساده یا Simple Cover برای این افراد توسعه داده است. این کاور دارای ساختار ساده‌ای بوده و از امکانات ارائه شده توسط کاور کتابی همچون امکان استفاده در سه‌حالت بی‌بهره است. در مورد رنگ‌های این کاور نیز باید به این نکته اشاره کرد که کاور ساده‌ی گلکسی‌تب اس‌ها نیز از رنگ‌های کاور کتابی تبعیت می‌کند.

سومین ابزار جانبی توسعه داده شده، کیبرد بلوتوث است که در زمان تولید محتوا با استفاده از تبلت، بسیار کاربردی است. این کیبرد دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی همچون نمونه‌هایی است که در لپ‌تاپ‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنیم. این تبلت علاوه بر قابلیت‌های کیبردهای معمولی، ویژگی‌هایی را همچون کلید‌های اختصاصی برای فعال کردن برخی از ویژگی‌های گلکسی‌تب اس در خود جای داده است. برای مثال می‌توان از طریق کلید اختصاصی قابلیت چند وظیفگی و استفاده از دو پنجره‌ی همزمان را فعال کرد. این کیبرد در دو رنگ برنزی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

 در مورد تجهیزات صوتی نیز باید به هدفون‌ها و تجهیزات صوتی جدیداً معرفی شده‌ی Level اشاره کرد که به‌نظر می‌رسد در ترکیب با گلکسی‌تب‌ اس‌ها کیفیت مطلوبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات