هواوی فروشگاه آنلاین اختصاصی خود را برای فروش تلفن‌های هوشمند راه‌اندازی کرد

پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
هواوی فروشگاه اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده است تا از طریق آن بتواند نسخه آنلاک‌شده‌ی تلفن‌های ساخت خود را به فروش برساند. این فروشگاه از طریق وب‌سایت GetHuawei.com در دسترس است.
تبلیغات

هواوی وقتی تلفن Ascend Mate 2 را در نمایشگاه CES 2014 رونمایی کرد و از قیمت مناسب ۲۹۹ دلاری آن خبر داد، زمان عرضه این محصول در بازارهای مختلف دنیا را اعلام نکرد. حال این تلفن به همراه چند محصول دیگر این شرکت در فروشگاه تازه تاسیس gethuawei.com قرار گرفته است. هواوی برای تشویق مشتریان به خرید Mate 2 فضای ابری ۲۰ گیگابایتی را در سرویس Bitcasa ارائه می‌کند تا بتوانند فایل‌های خود را در آن ذخیره و بین ابزارهای مختلف همگام کنند.

هواوی قصد دارد از طریق این فروشگاه کلیه سخت‌افزارهای مخصوص مصرف‌کننده ساخت خود را به فروش برساند. هواوی یکی از آن تولیدکنندگان بزرگ و مطرح چینی است که سعی دارد نشان دهد برای خرید یک تلفن هوشمند با کیفیت نیازی نیست هزینه زیادی کنید. محصولات این شرکت عموما از کیفیت ساخت و سخت‌افزار قابل قبولی برخوردار هستند و از همه مهم‌تر قیمت آن‌ها در مقایسه با رقبا به شکل محسوسی ارزان‌تر است. همین موضوع باعث شده تا محصولات هواوی در بازار کشورهای در حال توسعه از جمله کشور خودمان طرفداران بسیاری پیدا کنند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا فروشگاه جدید هواوی موجب افزایش فروش و نفوذ محصولات این شرکت در کشورهای توسعه یافته همچون امریکا و اروپا نیز خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات